2777
2789
عنوان

قمر در عقرب

562 بازدید | 44 پست

یه جایی تازگیا خوندم ک نوشته بود از 4 شنبه شروع میشه و قاعدتا کسی اعصاب درست حسابی نداره اون چند روز دعوا و بحث و جدال بیشتره و نباید عروسی گرفت یا مسافرت رفت میگن تهش بده راسته یا همش چرته من ک تازه فهمیدم 

اره راسته من خودم رفتارم عوض میشه و کارای مهم هم انجام نمیدم اون روزا 

طبیعت و حیوونا ارث پدر و مادر مارو نخوردن پس بهشون ظلم نکنیم .زباله هارو فقط تو سطل زباله بندازیم و به حقوق حیوانات احترام بزاریم .ادبهر ادمی نشون دهنده تربیت خانوادگی اون ادم هست اگه کسی بی ادبی کرد و جوابشو ندادم واسه اینه که با عشق براش گزارش زدم و سپردمش به نی نی یار .بیایید احمق هارو را معروف نکنیم و با ابلهان بحث نکنیم .خدایا مرسی که همیشه شاد, سالم و خوشبخت ترین بودم  💖💖

بله راسته اما من ساعاتش رودقیق نمیدونم ولی برای کارای مهم میگن راسته

❤️ خداوندا مرا آن ده که آن به ❤️ تیکر رسیدن به حاجتمه میشه برام یه صلوات بفرستید        خدایا میدونم بلاخره میشه تو انقدر بزرگ و مهربونی که هوای همه بنده هات رو داری شکر... شکرت که تورودارم و به همه آرزوهام رسیدم و می رسم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره راسته من خودم رفتارم عوض میشه و کارای مهم هم انجام نمیدم اون روزا 

منم تارگیا با هرکی حرف میزنم اعصابش داغونه یکی از دوستام گفت چون نزدیکه قمر در عقربه 😨

اونایی که شغل مسافرت دارن  باید چکار کنن؟؟

چند میلیارد نفر نمیشه که همه کارشون ترک کنن

یادداشت  :👈آنها که موهای صاف دارند فر می‌زنند و آنها كه موی فر دارند موی‌شان را صاف می‌كنند ...عده‌ای آرزو دارند خارج بروند و آنها كه خارج هستند برای وطن دلشان لك زده و ترانه‌ها می‌سُرايند...مجردها می‌خواهند ازدواج کنندمتأهل‌ها می‌خواهند مجرد باشند!عده‌ای با قرص و دارو از بارداری جلوگيری می‌كنند و عده‌ای ديگر با قرص و دارو میخواهند باردار شوند!لاغرها آرزو ﺩﺍﺭﻧﺪ چاق بشوندو چاق‌ها همواره حسرت لاغری را می‌كشندشاغلان از شغلشان می‌نالندبیکارها دنبال همان شغلندفقرا حسرت ثروتمندان را می‌خورندثروتمندان دغدغه‌ی نداشتن صفا و خون‌گرمیِ فقرا دارند؛ افراد مشهور از چشم مردم قایم می‌شوند مردم عادی می‌خواهند مشهور شده و دیده شوند!سیاه‌پوستان دوست دارند سفیدپوست شوند و سفیدپوستان خود را برنزه می‌کنند ...و هیچ‌کس نمی‌داند تنها فرمول خوشحالی این است: "قدر داشته‌هایت را بدان و از آنها لذت ببر" قانونهای ذهنی می‌گویند خوشبختی یعنی "رضایت"، شکرگزاری؛مهم نیست چه داشته باشی یا چقدر، مهم این است که از همانی که داری راضی و شکرگزار باشى ...آنوقت ”خوشبختی❤️ ...!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز