سلام خانوما میخام کیک بپزم همین الن جون فردا بچم تو دست وپام اذیت میکنه الن خوابیده میخان بمزم واسه فردا پودر کیک گرفتم روش نوشته فقط ۳تا تخم مرغ ،۱۴تاقاشق آب ۱۴تا قاشق روغن بهم بزتید بعد بریزید تو قالب بنظرتون همونطور ک گفته درست کنم بد نمیشه ینی شکر وشیر نمیخاد؟