2789
عنوان

من هفته 35

236 بازدید | 16 پست

هستم دکتربهم گفته 15مردادزایمان میکنم اما توغربالگری اول نوشته بود22مرداد بنظرتون امکانش هس که اوایل مرداد به دنیا بیاد زودتر هرچی تجربه هم دارید بهم بگیدبچه اولمه تواین یک ماه چه کارایی بکنم

از هفته ۳۶ به بعد تا میتونی پیاده روی کن.

من یک نامادری هستم.نامادری ها مادرانی هستند که به اندازه یک مادر و حتی بیشتر انرژی صرف میکنند اما هرگز به اندازه یک مادر ستایش نمیشوند.نه تنها ستایش نمیشوند که حتی گاهی ...اما خدایی دارم که قدردان من است...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه من ۳۸ هفته و چهار روزش بود که به دنیا اومد. دقیقا تاریخی که غربالگری اول گفت. تازه دکتر وقت داده بود برای ۳۹ هفته تمام . ولی کیسه آبم نشتی داد و تا ظهر سزارین شدم . قبل  از ۳۸ هفته بچه رو میذارن تو دستگاه

💕 دنیام دخترمه 💕

عزیزدلم این فاصله ۱ هفتع اینا مهم نیست براساس تشکیل لقاحت زایمان میکنی توصیه من اینه از الان پیاده روی نیم ساعته انجام بده اگع جفت# سرراهی نداری مشکل خاصی نداری زایمان زودرس نداری بعد اینکه شدی هفته ۳۸ یعنی ۳۷ تموم کردی روزانه ۲ ساعت پیاده روی بکن غدات اصلا برنج و ماکارونی نخور چیز شیرین چون باعث افزایش وزن کودک و خودت حین زایمان اذیت میشی روزانه رازیانه گل# _گاوزبان تخم# -شوید دم کن بنوش عزیزم خودت با روغن زیتون ماساژ بده ( برای اینکه پارگی نداشته باشی) ( منظورم سوراخ واژن تا مقعد) برو اینترنت تمرین نفس زایمان بخون بلد باش کیف بچه و وسایل خودت بزار 💖 

بعدشم مواظب خودتو نی نی ت باش 


هر اتفاقی تو زندگیم بیفته خدایا شاکرتم ممنونم❤❤❤

نه . من مشکل التهاب مفصل لگن داشتم. و دوتا دکتر ارتوپد درجه یک نامه دادن به دکترم که باید سزارین بشم و بچه با زایمان طبیعی به دنیا نمیاد. یادمه  روز سه شنبه رفتم تشکیل پرونده دادم برای شنبه بعدش ولی دخترم چهارشنبه به دنیا اومد😍

💕 دنیام دخترمه 💕
صبح که بیدار شدم دیدم رون پام خیس هست مثه حالتی که عرق شدید کرده باشم. با ساک بچه رفتم بیمارستان گفت ...

من الان حدود یک هفتس  این حالتو دارم😭اما نرفتم بیمارستان 

چیکار کنم😭😭😭

من الان حدود یک هفتس  این حالتو دارم😭اما نرفتم بیمارستان  چیکار کنم😭😭😭

نگران نباش .به منم گفتن اگر سزارینی نبودی پذیرشت نمیکردیم. باید برمیگشتی تا وقتی که اندازه ی یه استکان ازت آب بیاد .ولی فردا برو زایشگاه بیمارستانی که قراره بری تا معاینه ات کنن

💕 دنیام دخترمه 💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز