2789
پریود سومم انتقال دادم  حالم اصلا خوب نبود دکتر گفت دوناه بعد ولی من گذاشتم ماه سوم

۲۰تاتخمک داشتم بیست سالمه میخام انتقال بدم اخراین ماه که پریود میشم.اخه من دردی ندارم علایم هایپری روندارم

چطور دکترو راضی کنم؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۲۰تاتخمک داشتم بیست سالمه میخام انتقال بدم اخراین ماه که پریود میشم.اخه من دردی ندارم علایم هایپری ر ...


خب چرا عجله داری ؟

❤️👶🏻الهي شكر 👶🏻❤️ اللهم صل علي محمد وآل محمد وعجل فرجهم 
خب چرا عجله داری ؟

انتظارسخته

اگ خدایی نکرده باراول منفی شد فرصت داشته باشم دوباره انتقال بدم

اخه خواهر کوچیکتر ازخودم حامله س نمیتونم صبر کنم.میخام تاموقع زایمان اون حامله شم

میدونم منطقی نیس حرفم ولی چیکار کنم دیگه خیلی کم طاقتم

انتظارسخته اگ خدایی نکرده باراول منفی شد فرصت داشته باشم دوباره انتقال بدم اخه خواهر کوچیکتر ازخود ...


چی بگم 

خودتم میگی منطقی نیست . من ده سال منتظر بودم خیلیا بعد من ازدواج کردن و بچه دار شدن . چشم هم چشمی نیست زندگی که . ارامش داشته باش بپسپار به خدا 

ولی انشاالله هر چی خیر هست پیش بیاد 


❤️👶🏻الهي شكر 👶🏻❤️ اللهم صل علي محمد وآل محمد وعجل فرجهم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792