2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من،دقیق سر موعدم،چون اطلاعی در مورد لانه گزینی نداشتم فک کردم پریه و خیلی ناراحت شدمو بیبی نزدم،ولی ...

من ۴ روزه از موعدم میگذره دیروزم از دادم ولی لکه بینی نداشتم تاحالا

من دیروز از دادم مثبت بود شما کی لکه بینی داشتین ؟؟

چقد از موعدت گذشته از دادی?قبلش بیبی زدی? علایمم داشتی،من بارداری اولم هیچ اطلاعی از علایم نداشتمو توجه نکردم،الان تو اقدامم واسه دومی،4روز دیگه موعدمه

من دیروز از دادم مثبت بود شما کی لکه بینی داشتین ؟؟

اگر ازمایشت مثبته و لکه بینی داری برو دکتر دارو بده لکه بینی قطع بشه

همه لک لانه گزینی ندارن، من خودم نداشتم

کسانیکه وعده ی بهشت به ما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند.‌                                                          
من ۴ روزه از موعدم میگذره دیروزم از دادم ولی لکه بینی نداشتم تاحالا

بهتر

منتظر لکه بینی نباش

واجب نیست برای همه پیش بیاد

خوبه که نداری دیگه

کسانیکه وعده ی بهشت به ما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند.‌                                                          
اگر ازمایشت مثبته و لکه بینی داری برو دکتر دارو بده لکه بینی قطع بشه همه لک لانه گزینی ندارن، من خو ...

منم نگران همین بودم که دیروز بی بی چک کردم دوتا مثبت شد بعد رفتم از دادم 100<بود نگران بودم که اگه باردارم چرا لکه بینی ندارم

چقد از موعدت گذشته از دادی?قبلش بیبی زدی? علایمم داشتی،من بارداری اولم هیچ اطلاعی از علایم نداشتمو ت ...

دیروز از دادم ۳ روز بود گذشته بود اره صبح بی بی زدم بعد رفتم از دادم هیچ علائمی هم نداشتم 

ینی لکه بینی اگه قراربود بیاد قبل موعدم باید میومد ؟


اره برای بعضیا قبل موعد لکه بینی میشه.

بعد از این لکه ببینی خطرناکه و باید سریع بری دکتر


کسانیکه وعده ی بهشت به ما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند.‌                                                          
اگه نیاد مشکلی نیس پس؟

اخه دختر خوب کی گفته همه باید لکه ببینن!

من الان ۸ماهه شدم ، از اول لکه نداشتم، ویار و تهوع و ... هم نداشتم

قرار نیست همه بارداریشون مثل هم باشه


کسانیکه وعده ی بهشت به ما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند.‌                                                          
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز