mojjtaba مدیر استارتر عضویت: 1398/03/08 تعداد پست: 1856 عنوان دلم گرفته 139 بازدید | 21 پست بچها دلم خیلی گرفته نمیدونم مشکل از منه یا از اون .خودم کلافه شدم نمیدونم چکار کنم . 1398/04/14 | 00:06 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
شکلاتی۲ عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 8445 چی شده؟ خدا کنه مشکلمون شبیه هم باشه، یه کم دردودل کنیم خیلی
mojjtaba مدیر استارتر عضویت: 1398/03/08 تعداد پست: 1856 چی شده؟ خدا کنه مشکلمون شبیه هم باشه، یه کم دردودل کنیم مثلا امروز خیر سرم خواستم براش ی چی بخرم .گفتم خودش باشه طبق سلیقه خودشه .ولی چنان تو ذوقم زد اصلا اهمیتی ب حرفام نداد
شکلاتی۲ عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 8445 مثلا امروز خیر سرم خواستم براش ی چی بخرم .گفتم خودش باشه طبق سلیقه خودشه .ولی چنان تو ذوقم زد اصلا ا ... کی؟ شوهرت؟ وای خدایا من هنوز به اون مراحل نرسیدم خیلی
mojjtaba مدیر استارتر عضویت: 1398/03/08 تعداد پست: 1856 فکر میکنم خودم مشکل دارم هی با خودم مرور میکنم ولی جوری خودشو حق ب جانب میگیره ک انگار فکر میکنم خودم مقصرم
mojjtaba مدیر استارتر عضویت: 1398/03/08 تعداد پست: 1856 کی؟ شوهرت؟ وای خدایا من هنوز به اون مراحل نرسیدم نامزدم
mojjtaba مدیر استارتر عضویت: 1398/03/08 تعداد پست: 1856 چی شده؟ خدا کنه مشکلمون شبیه هم باشه، یه کم دردودل کنیم مشکل شما چیه
شکلاتی۲ عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 8445 مشکل شما چیه والا ما هنوز نامزد هم نیستیم. خواستگاره. یک ساله رو هوام. باباش زورگو و مخالف، اینم مطلوم و آروم خیلی
mojjtaba مدیر استارتر عضویت: 1398/03/08 تعداد پست: 1856 والا ما هنوز نامزد هم نیستیم. خواستگاره. یک ساله رو هوام. باباش زورگو و مخالف، اینم مطلوم و آروم ای بابا .ان بخواد شمارو مظلومی رو بذاره کنار
شکلاتی۲ عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 8445 ای بابا .ان بخواد شمارو مظلومی رو بذاره کنار نمیتونه. ذاتش آروم و ساکته. فقط گفته دیگه ازدواج نمیکنه. شانس منه بابا. شروع نشده این همه استرس بهم وارد شده خیلی