2777
2789
عنوان

قیمت مسکن

241 بازدید | 16 پست

سلام خانم ها خوبین.من خونه مادرشوهرم زندگی میکنم با یه بچه یک سالو نیم یکی هم تو راهه نی نی.یه اتاق بزرگ بود از حیاطم یکم بهش اضافه کردیم همینجا زندگی میکنیم دو ساله.ولی من خسته شدم دوست دارم مستقل باشم همه چیزمون جداست ها ولی بازم یه در این وسط هست به خونه اونا راه داره یا سرویس هم تو حیاط مادرشوهرمه باید بریم اون طرف سرویس بهداشتی یا حمدم بریم خونشون.خلاصه که ما برج ۵ پولمون دستمون میاد میگم رهن کنیم بریم شوهرم میگه نه ماشین بخرم.ولی من عمرا اینجا نمیمونم میگم نزدیک خونشون خونه رهن کنیم که با دوتا بچه نزدیک هم باشیم مادرشوهرم کمکم میکنه.حالا سوال من اینه کسی از بازار مسکن خبر نداره چطوریه آخه تو گوگل میبینم در مورد قیمت ها حرف میزنن میخوان کاهش بدن یا افزایش بدن؟پولمون هم اونقد نیست که بخوایم بخریم میگم هرررجور خونه ای باشه میرم داخلش زندگی کنم فقط مستقل باشم بخدا داشتن یه خونه برای خودمون آرزوم شده😔وقتی میرم تو شیپور و دیوار قیمت هارو میبینم سرم سوت میکشه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دل خوش عزیزم 

همه صابخونه ها اجاره میخوان هیچکس دنبال رهن نیست متاسفانه

عشق با انگشت های کشیده پیانو مینواخت...من پا به پای پونه های وحشی میرقصیدم... باران می آمد...بهارنارنجها همه مست...هوا هوای تو بود...🍀
باز سمنان و شهرهاي ديگه كه خوبه تهران قيمتا واقعا مسخره شده 

اینجا من فقط تو سایت ها قیمت دیدم بنگاه نرفتیم اصلا خدا کنه بنگاه ها مثل سایت نباشه🙏بیچاره کردن مردمو بخدا حسرت خونه به دلم مونده الان که بچه دارم میفهمم خونه مال خودت باشه چه نعمتیه

اینجا من فقط تو سایت ها قیمت دیدم بنگاه نرفتیم اصلا خدا کنه بنگاه ها مثل سایت نباشه🙏بیچاره کردن مرد ...


خودتو ناراحت نكن عزيزم سايتو ول كن برو دنبال خونه بگرد خودت هر جا بري و مستقل باشي ارامشت هم بيشتره حالا زياد دنيال ظاهر نباش اگر قيمت مناسب بود و تميز بود بگير 

الان جوري شده كه همه مردم جاي اينكه پيشرفت كنن هي دارن ميان پايينتر من دوستي دارم كه چند سال پيش الهيه ميشست الان با همون پول اومده سيد خندان نشسته تو چند سال ازمنطقه ١ اومد ٤

كاش از شاخه سرسبز حيات گل اندوه مرا ميچيدي.  كاش در شعر من اي مايه عمر  شعله راز مرا ميديدي
خودتو ناراحت نكن عزيزم سايتو ول كن برو دنبال خونه بگرد خودت هر جا بري و مستقل باشي ارامشت هم بيشتره ...

اره بخدا همینجوری که میگی ماهم اول عروسیمون ماشین داشتیم و طلا هامم بود میتونستیم بهترین خونه رو بخریم با پول ماشین و طلا ولی سادگی کردم و گفتم طلا هامو دوست دارم خونه رهن کردیم اون موقع.الان ماشینم نداریم پولش دستمونه طلا هامم فروختم زمین خریدیم توی شهر خودمون برای آیندمون چون تا چند سال دیگه نمیشه اونجا زمین خرید الان خیلی پشیمونم چرا همون موقع نفروختم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز