2777
2789
عنوان

ساک بارداری

167 بازدید | 20 پست

خانما لطفا بیایین... امروز 43 روز از اولین روز اخرین قاعدگیم گذشته رفتم سونو ولی گفت 5 هفته و 4 روز هستی و فقط ساک رو دید! بنظرتون زود رفتم و امیدی هست ب تشکیل قلب. هرکی تجربه داره دریغ نکنه ممنون 

زودرفتی

☆خدا☆ تنها انیسی است که مانوس خود را هرگز رهانمیکند.......ان شاالله یه روزی دامن همه ی زنان سرزمینم سبز از وجود فرزند بشه و طعم مادربودن رو بچشن آمین...برای سلامتی دوقلوهام یه صلوات لطفا....

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره زود بوده .عزیزم 

من۵ هفتگی رفته بودم .اصن ساکم ندید .گف پاشو خانوم شما باردار نیستی .خیلی زود رفتم .دو هفته بعدش رفتم هفت هفتم بود صداشم برام گذاش 

خدایا ممنون بابت معجزه قشنگت.بعد ۶ سال یکی از بهترین فرشته هاتو گذاشتی توی دامنم .🤰۹۹/۲/۳۰      🤱۹۹/۱۱/۳۰       اولین فرشتروبعد ۶ سال بهم دادی و حالا دومیو یهویی گذاشتی توی دلم.ممنونم ازت خدای خوبم 
الان باتوجه ب اینکه گفتم 43 روز گذشته از اولین روز اخرین قاعدگیم باید جن هفته دیگه برم؟ 

لقاح دیر انجام شده با توجه ب سونو پیش برو ۳ هفته دیگ سونو رو تکرار کن

میشه یه صلوات مهمون زندگیم کنی  
خدا راشکر. کاش برا منم همینطور بشه

الهیییی ک ب زودی صدای قشنگ قلبشو میشنوی .ولی برات پایدار بمونه .از من خدا نخواست 


خدایا ممنون بابت معجزه قشنگت.بعد ۶ سال یکی از بهترین فرشته هاتو گذاشتی توی دامنم .🤰۹۹/۲/۳۰      🤱۹۹/۱۱/۳۰       اولین فرشتروبعد ۶ سال بهم دادی و حالا دومیو یهویی گذاشتی توی دلم.ممنونم ازت خدای خوبم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز