2777
2789
عنوان

وای چیکار کنم؟😩

137 بازدید | 3 پست

سلام من دندون عقلم داغغغغغونه نهفته هست جراحی  هم میخواد،الان سه ماهو دوروز باردارم،من چند وقته از دنتاژل استفاده میکنم واسه تسکین دردش تا بعد برم با دستور پزشکم بکنمش،الان تو نت خوندم تو بارداری مجاز نیست،حالا چیکار کنم؟؟؟؟من چندوقته اسنفاده میکنم همش یعنی مشکلی پیش اومده؟😩😩😩😩

ترکیباتشم نعنا فلفل میخک اینچیزاس

(دوقلو باردارم) میشه واسم دعا کنید مشکلم حل شه مریضیه خطرناکی نباشه با دلخوشی بمونم بالا سر بچه هام واسشون مادری کنم؟تورو خدا دعام کنید😭

استرس از تا ثیر دارویی کا استفاده کردید بدتره اگر ترکیباتش گیاهی بوده خیلی نگران نباش یه زنگ بزن مطب دکترت ازش بپرس خیالت داحت میشه نوشته های نتی اصلا قابل اعتماد نیستن

تا ابد این جمله را انشا کنید *پای این طوماررا امضاکنید* هرکجا ماندید درکل امور*روبه سوی حضرت زهرا کنید              

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

استرس از تا ثیر دارویی کا استفاده کردید بدتره اگر ترکیباتش گیاهی بوده خیلی نگران نباش یه زنگ بزن مطب ...

ممنون که جواب دادین بالاخره یکی دید

اینحا فقط تو تاپیکای مادرشوهر خواهرشوهر شرکت میکنن

(دوقلو باردارم) میشه واسم دعا کنید مشکلم حل شه مریضیه خطرناکی نباشه با دلخوشی بمونم بالا سر بچه هام واسشون مادری کنم؟تورو خدا دعام کنید😭
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز