2777
2789
عنوان

کیک

| مشاهده متن کامل بحث + 305 بازدید | 34 پست
اخه ظاهرش خوبه که!دمای فرت شاید زیاد بوده حداقل برای دفعه بعدت یادت باشه زودتر برداری

نه نه من خیلی کیک درست میکنم.. و ده دقیقه زودتر از زمانش درآوردم میدونم کیکو خشک نکردم. همون اول هم گفتم خشک نشده ولی ترکیبش خشک و گلوگیره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه ظاهرش خوبه که!دمای فرت شاید زیاد بوده حداقل برای دفعه بعدت یادت باشه زودتر برداری

نه نه من خیلی کیک درست میکنم.. و ده دقیقه زودتر از زمانش درآوردم میدونم کیکو خشک نکردم. همون اول هم گفتم خشک نشده ولی ترکیبش خشک و گلوگیره

نه روغنش کم بود همون اول ک برشش زدم فهمیدم 


الان دیگه هرچی بزنی فقط موادت حروم میشه ببین همین کیکو میتونی تو چیزای دیگه استفاده کنی کلاس اشپزی رفتم یادمه واسه چیز دیگه بود یادم نیست واسه چی   ولی میتونی دور نندازی من خودم تو دوره ای که رفتم کیک میپختم بچه ها بهش میگفتم اجر یه مدت به فر میگفتن کوره اجر پزی!!!ولی الان 10 دقیقه ای کیک میپزم چون نا امید نشدم و خراب کردم و پختم همش

اون خانومی که گفتین تو سرچ سایت اسمشو سرچ کن تاپیکاش میاد برو تو تاپیکاش پیام بذار ببینه

برای سلامتی مامانم صلوات مهمونم میکنی ؟ممنونتون میشم                                                                    خیلی دعا کردم ولی خواست خدا با دعای ما فرق داشت برای شادی روح مادرم دعا کنین لطفا 😔هیچوقت فکر نمیکردم اینو اینقد زود بگم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز