سلام من الان ۴ ماهه زایمان کردم خداروشکر سختیای بعد زایمانم کمتر شده ولی خیلی روزا دلم میگیره نه خواهرم نه مادرم هیچکس نمیاد کمکم از همون روز اول وقتی روزای سخت بعد زایمان سپری میکردم .خیلی دلم میگیره من هرکاری میتونستم براشون کرده بودم
الان مادرم فقط گاهی خیلی کم اونم برای اینکه شوهرم صداش در نیاد یه سر به من میزنه بعضی وقتا واقعا دلم میخواد کسی تو روز بیاد پیشم که هم تنها نباشم هم کمکم کنه اما دریغ
تا قبل بارداریم من ازهر موقعیتی استفاده میکردم که مادرم تنها نمونه ولی الان دیگه خیلی چیزا برام عوض شده
به زنایی که مادراشون میان پیششون کمکشون میکنن غذا براشون میفرستن من حسرت میخورم
اینا حرفایی بود که رو دلم مونده به هیچ کسم نمیتونم بگم گفتم اینجا بگم شاید یه کم خالی بشم