2777
2789
عنوان

جهیزیه کمک

| مشاهده متن کامل بحث + 174 بازدید | 28 پست

سولار مارک ال‌جی خوبه. اطرافم دیدم راضی بودن. 

بقیه اش فلر یا فلیپس. 

یه جایی خوندم که می‌گفت : هیچ وقت یک مادر رو سرزنش نکنید، چون خودش خیلی بهتر از شما این کارو بلده... هر روز یک احساس سنگینی و غم داره که مدام تکرار میکنه :کاش بیشتر بودم، کاش بهتر بودم و کاش مهربون تر بودم.      همیشه آخرش خوبه،اگه بد بود بدون  آخرش نیست      وقتی که تو رفتی و لبت نیست،به قرآن                       لنگ است بساطِ قم و این صنعتِ سوهان                    از روی لب توست که در حاشیه قم/هی شعبه زده حاج حسین و پسرانش 😍😍😍🤪🤪                             چشم هایت عقیق اصل یمن /گونه هاقاچ سیب لبنانی /تو بخندی شکسته خواهد شد /قیمت پسته های کرمانی 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چ مارکیه عزیزم

برا من بی نام و نشانه🤣 ولی اینشکلیه اجزاش.یعنی دست راستمه.سه سوت...کوچیکم هست لازم نیست هی ادم تنبلیش بیاد و استفاده نکنه

.

من از توراه برگشتی ندارم..به سمت تو سرازیرم همیشه💗.... 🙏الهی شکر🙏
برا من بی نام و نشانه🤣 ولی اینشکلیه اجزاش.یعنی دست راستمه.سه سوت...کوچیکم هست لازم نیست هی ادم تنبل ...

اش دارم،،گوشت کوب برقی

کیک دارم همزن

دیگه حتی سبزی خورشتیامم توش خورد میکنم...سیب زمینی پیاز برا کوکو و .....همه چی خلاصه

من از توراه برگشتی ندارم..به سمت تو سرازیرم همیشه💗.... 🙏الهی شکر🙏

ابمیوه گیری خوبه

غذاساز نخر بجاش اون تیکه هاشو که ضروریه جدا جدا بخر

سرخ کن اصلا استفاده نمیشه

سماور برقی اگه مثل چایسازه خوبه بخر

ساندویچ ساز خوب نیس توی اسنکا یکم نرم میشه بجای اون کار روی نون تست مواد و پنیر بریز بذار تو فر خوشمزه میشه


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تعیین مهریه

zzzoooooooooo | 10 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز