2789

منم داشتم میخوندم. تو خماریش موندم

‏کسانی که تاریخ را نمیخوانند محکوم به تکرار آن هستند. کسانی که تاریخ را میخوانند نه تنها محکوم به تکرار آن هستند بلکه خیلی هم حرص میخورن بدبختا😑 کاربری دست دوتا خواهره👭 هرچه 🪓 زدند مرا 🩹 نشد 🌱 شد 🙂☺️🙃

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792