عزیزم
منم ۳سال عقدبودم
البته دوسال و۸ماه شد دقیقا
اختلافات داشتیم
البته بین خودمون دوتا بود
باصبرکردن و رفتار درست همه چی طبق روال شد
شمام ۴سال ک ن
۱۰سالم ک شد شوهرت باید بیاد اجازه تورو از بابات بگیره۱۰تابزرگترم بیاره(نه صرفا پدرمادرش)برداره ببره خونش
اقای شوهر سعی کنه اشتی ایجاد کنه
نمیتونه
وایسه بگه میخوام عروسی بگیرم
نمیتونه
قهرکنه ازشون و حرفشو بزنه
اینکه تو کوتاه بیای عروسی بگیری خیلی بده
اینکه جهاز نبری هم بده
چون درهردوصورت فردا پس فردا زبان قوم الظالمین سرت درازه که مابراش عروسی نگرفتیما
خودش خودشو انداخت بهمون
یا سرجهاز نیاوردن متلک بگن بهت
بنظرم با ی مشاورم صحبت کن ولی بی گدار ب اب نزن