2777
2789
عنوان

حق با كيه

| مشاهده متن کامل بحث + 194 بازدید | 21 پست
والا بسین کنار مامانت با نامزدتم طوری برخورد کن ک خودش بره دنبال انجام کاراش رو دستشون ک نموندی ب ...

عزيزم نامزد كه نيستيم شوهرمه نزديك ٤ سال عقدم 

بعدم اينا قصد ندارن اشتي كنن با من 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شما با همسرت حرف بزن بگو من به امید این جشن منتطر موندم الان جشنمو میخام خیلی آروم و منطقی بگو ب عنوان ی دختر این خاطره رو نیاز دارم

هِ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ يَهَبُ لِمَنْ يَشَاءُ إِنَاثًا وَيَهَبُ لِمَنْ يَشَاءُ الذُّكُورَ﴿۴۹﴾أَوْ يُزَوِّجُهُمْ ذُكْرَانًا وَإِنَاثًا وَيَجْعَلُ مَنْ يَشَاءُ عَقِيمًا إِنَّهُ عَلِيمٌ قَدِيرٌ ﴿۵۰﴾و خداوند مالک زمان و آسمان است  و هرچه را بخواهد می آفریند به هرکس بخواهد دختر میدهد به هرکس بخواهد پسر یا پسران و دختران را با هم به آنان میدهد به هر کس را بخواهد نازا میکند یقینا او دانا و تواناست

اوووه مگ چی بهشون گفتی ک حاظر نیستن دیگ باهات آشتی کنن و گفتن جدا بشید 

هِ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ يَهَبُ لِمَنْ يَشَاءُ إِنَاثًا وَيَهَبُ لِمَنْ يَشَاءُ الذُّكُورَ﴿۴۹﴾أَوْ يُزَوِّجُهُمْ ذُكْرَانًا وَإِنَاثًا وَيَجْعَلُ مَنْ يَشَاءُ عَقِيمًا إِنَّهُ عَلِيمٌ قَدِيرٌ ﴿۵۰﴾و خداوند مالک زمان و آسمان است  و هرچه را بخواهد می آفریند به هرکس بخواهد دختر میدهد به هرکس بخواهد پسر یا پسران و دختران را با هم به آنان میدهد به هر کس را بخواهد نازا میکند یقینا او دانا و تواناست
عزيزم نامزد كه نيستيم شوهرمه نزديك ٤ سال عقدم  بعدم اينا قصد ندارن اشتي كنن با من

عزیزم

منم ۳سال عقدبودم

البته دوسال و۸ماه شد دقیقا

اختلافات داشتیم

البته بین خودمون دوتا بود

باصبرکردن و رفتار درست همه چی طبق روال شد

شمام ۴سال ک ن

۱۰سالم ک شد شوهرت باید بیاد اجازه تورو از بابات بگیره۱۰تابزرگترم بیاره(نه صرفا پدرمادرش)برداره ببره خونش

اقای شوهر سعی کنه اشتی ایجاد کنه

نمیتونه

وایسه بگه میخوام عروسی بگیرم

نمیتونه

قهرکنه ازشون و حرفشو بزنه

اینکه تو کوتاه بیای عروسی بگیری خیلی بده

اینکه جهاز نبری هم بده

چون درهردوصورت فردا پس فردا زبان قوم الظالمین سرت درازه که مابراش عروسی نگرفتیما

خودش خودشو انداخت بهمون 

یا سرجهاز نیاوردن متلک بگن بهت

بنظرم با ی مشاورم صحبت کن ولی بی گدار ب اب نزن

💞و افوض امری الی الله،ان الله بصیر بالعباد💞

اوووه مگ چی بهشون گفتی ک حاظر نیستن دیگ باهات آشتی کنن و گفتن جدا بشید 

عيدي سال دوم شوهرم باهام قهر بود بابام زنگ زد بهش جواب نداد زنگ زد خونشون مامانش قيافه حق به جانب گرفت و شروع كرده پشت من حرف زدن و گفته سليته بازي در اورده و 

منم زنگ زدم به شوهرم گفتن مامانت حق نداشته اينارو بگه هر چي گفته خودشه اونم تلفن كنفرانس كرد گفت اگه جرات داري همونا كه به من گفتي به خودش بگو منم گفتم 

بهش گفتم نميبخشمت كه اين حرفا رو زدي 

عصبي بودم شوهرمم تحريكم كرد 

بعدم هرچي خواستم اشتي كنم باش نكرد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز