2777
2789

همی تازه گف ک😂😂😂سرعت عملت رو قربون

من یه خواهرشوهرم و عاشق عروسمونم.....دوسش دارم چون برادرمو دوس دارم....نمیدونم چه حسیه ولی همیشه دوس دارم توو هرجمعی بهترین باشه...تووهمه ی خریدا بهترین رو براش انتخاب میکنم حتی اگه خودم عاشق اون وسیله شده باشم....چون دوس دارم توو اوج باشه و هیچ کمبودی رو احساس نکنه....دوس دارم بم‌ب چشم خواهرش نگاه کنه نه خواهرشوهرخبیث😂😂

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چی گفت😑

خدایا مرسی بابت هدیه ای که بهم میخای بدی 😍 مرسی بابت این زندگی قشنگ و زیبا 😍 مرسی بابت فندوق کوچولوی خوشگلم که تو شکمم میذاری 😍 من مطمعنم که این ماه بهم یه نی نی خیلی خوشگل میدی😍مطنعنم که این ماه باردارم من شک ندارم😍 خدایا مرسی از توجه هات😍
وحید خزایی تو عصر جدید بود

وحید شمسایی😐

♥️امروز ۲۲ اردیبهشته و من جواب آزمایشم رو گرفتم و فهمیدم یه نی نی تو دلم دارم✨️💖من کی انقدر بزرگ شدم؟!🤍امروز ۹ خرداده ومن برای اولین بار صدای قلبشو شنیدم😇۱۱ دی برای اولین بار لمسش کردم،صورتش به گرمی آفتاب و به نرمی برگ گل بود🤍امروز یکسالش شد،خیلی سخته و خیلی شیرین🩷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز