2777
2789
عنوان

سوال آشپزی

185 بازدید | 21 پست

دوستای گلم...من وقتی برنج میپزم خوب میپزه ولی بعد پخت طعم تازگی و انگار یجورایی طعم شیره برنج میده علت چیه؟؟

مثبت تویی و منفی منم   فیزیک در تسخیر توست...از دور جذبم میکنی...عاشق ربای آهنی  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زیاد تو آب میجوشه و احتمالا نمکش کمه

مرسی از راهنماییت عزیزم...ی سوال دیگه هم میتونم بپرسم

مثبت تویی و منفی منم   فیزیک در تسخیر توست...از دور جذبم میکنی...عاشق ربای آهنی  

وقتی داره میجوشه نزار خیلی نرم شه.آخر سر یکم آب سرد بریز ک خوب قد بکشه.آبکش کن تو دیگ یکم آبوروغن بریز بعد برنجتو بریز.زیرشو اول زیاد کن ب تق و توق ک افتاد کمش کن.روغنتو بزار داغ شه خوب بعد بریز روش

خدایا شکرت بابت معجزه ای که بهمون عطا کردی خودت مراقبش باش.اگه میشه برا سلامتی نی نیم یه صلوات مهمونم کنین

قبل از پخت تميز بشور تا ابش شفاف بشه به اندازه كافي نمك بزن اگر دو پيمانه برنج ميذاري براي اب برنج، ابش رو ضرب در ٢ بكن منهاي ١ بكن يعني براي دو پيمانه برنج ٣ پيمانه اب احتياجه.

و يه نكته اينكه موقع شستن برنج اب رو گرمو سرد نكن با يه دما برنج رو بشور

خداياشكرت....❤️ 
وقتی داره میجوشه نزار خیلی نرم شه.آخر سر یکم آب سرد بریز ک خوب قد بکشه.آبکش کن تو دیگ یکم آبوروغن بر ...

مرسی عزیزم❤

مثبت تویی و منفی منم   فیزیک در تسخیر توست...از دور جذبم میکنی...عاشق ربای آهنی  

دلایلش بنظرم فقط چند چیزه.نمک کم،خوب نپختن،خوب دم نکشیدن،روغن داغ کم ریختن.اینا یه طعم خام ب برنج میده

خدایا شکرت بابت معجزه ای که بهمون عطا کردی خودت مراقبش باش.اگه میشه برا سلامتی نی نیم یه صلوات مهمونم کنین
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش