2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره دیگه

مشکلی نیست عزیزم پسر منم یکسره اب دهنش میاد ۳ماه ونیمشه ،  البت شما ببین تودهنش زخم نشده یا زیونش برفک نزده اگه اینانیست مشکلی نیس طبیعیه

دلی بزرگ میخواهد زندگی کردن در این دنیا... دلی میخواهد تاخیلی چیزهارونبینی...خیلی چیزهارونشنوی...،   ...وازخیلی چیزهابگذری'...
دو روزه اینجوری شده ،تو دهنش که مشکلی نیست

ولش کن عزیزم چیزی نیست پسرمن دیگه اب دهنش جمع نمیشه. علاوه براب دهنش کلافم کرده خستم کرده دارم ازدستش دیونه میشم نمیدونم چرابچه های الان اینطورن

دلی بزرگ میخواهد زندگی کردن در این دنیا... دلی میخواهد تاخیلی چیزهارونبینی...خیلی چیزهارونشنوی...،   ...وازخیلی چیزهابگذری'...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز