بعله..من امروز رفتم دیدن نی نی دوستم..میگفت غربالگری اول گفتن پسره رفت سیسمونی پسرونه خرید..بعدگفتن دختره همه رو برد داد دخترنه خرید..تا موقع زایمانم چهار تا سونو رفته گفتن دختره..دکترشم گفته دختره..بدنیا اومد پسر بود.الانم نصف سیسمونیش صورتی بود..ولی پسرش مثل دخترا نااااز بود و با ناز گریه میکرد ادا درمیورد واااای😍😍😍😍😍