2777
2789
عنوان

غربالگری

57 بازدید | 5 پست

سلام به همه .امروز رفتم واسه غربالگری خداروشکر همه چی نرمال وخوب بود دکتر گفت احتمالا نینیم دختر باشه خیلی دختر دوست دارم 😍😍به نظرتون امکان داره جنسیت تغیر کنه  ؟ کسی اینطوری بوده وبعد تغیر کنه؟دوازده هفتمه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو دوازده هفته خطاش خیلی بالاست..تو آنومالی..صدر درصد..منم تو آنومالی فهمیدم دختره

خدایا!ای محبوب من..به همه کسانی که به تو ایمان راسخ دارند آرامشی از جنس مصلحتت عطا فرما..

بعله..من امروز رفتم دیدن نی نی دوستم..میگفت غربالگری اول گفتن پسره رفت سیسمونی پسرونه خرید..بعدگفتن دختره همه رو برد داد دخترنه خرید..تا موقع زایمانم چهار تا سونو رفته گفتن دختره..دکترشم گفته دختره..بدنیا اومد پسر بود.الانم نصف سیسمونیش صورتی بود..ولی پسرش مثل دخترا نااااز بود و با ناز گریه میکرد ادا درمیورد واااای😍😍😍😍😍

 ثمره ی عشق من و زندگیم توراهه.  💑
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز