2777
2789
عنوان

قرص سیتریزین

999 بازدید | 14 پست

برای الرژی و حساسیت و التهاب درونی و بیرونی خوبه یا نه عوارض گوارشی نداره یا داره 

من الرژی و التهاب درونی دارم و باید بتامتازون بزنم و سیتریزین بخورم غیر از قرصای دیگه که برای بیماریم میخورم

پیر شدم پیر تو ای جوانی😢

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عوارض گوارشی نشنیدم داشته باشه. ولی ممکنه خاب الود بشی.

حجاب یعنی زنده باد عشق ❤️(( از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌ اش.(امام موسی صدر)))
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/ستیریزین

میدونم تو ویکی پدیا برام میاد ولی تو ویکی پدیا عوارض گوارشی گذاشته میخواستم بدونم کسانی که استفاده کردند مشکل گوارشی گرفتند یا نه 

پیر شدم پیر تو ای جوانی😢
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز