2777
2789
عنوان

تاریخ زایمان

113 بازدید | 32 پست

من تاریخ زایمان واسم ۸ دی زدن،حدودا چه قدر عقب جلو میشه معمولا؟؟؟

لباس زیرای ست و خوشگل میفروشم تو پیجم adak__mod. ممنون میشم با خریدت ازم حمایت کنی😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

غربالگری اول

اره دقیق تر همون سونو ان تی بقیه تاریخ حدسی ...تو انومالی یه تاریخ دیگ میدن ...ولی یکی روز عقب جلو میشه از تاریخ سونو ان تی

به هرکس که می نگرم در شکایت است ،درحیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟

دیر تر که نمیشه وای زود تر شاید! 

تیکر بارداری نیست...دخترم👩زمستانم با تو بهار است⚘تو امید فرداهای منی؛محرم راز منی، تک گل باغِ منی.دردانه منی و من،از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم😍
اره دقیق تر همون سونو ان تی بقیه تاریخ حدسی ...تو انومالی یه تاریخ دیگ میدن ...ولی یکی روز عقب جلو م ...

منظورم اینه که اگه سزارین باشه حدودا چن روز قبل و بعدش نوبت میزن؟ یا مثلا اگه طبیعی باشه امکانش هست بیفته تو اذر؟

لباس زیرای ست و خوشگل میفروشم تو پیجم adak__mod. ممنون میشم با خریدت ازم حمایت کنی😘
منظورم اینه که اگه سزارین باشه حدودا چن روز قبل و بعدش نوبت میزن؟ یا مثلا اگه طبیعی باشه امکانش هست ...

سزارین زودتر انجام میدن عزیزم ولی طبیعی نه باید همون روزش باشه 

به هرکس که می نگرم در شکایت است ،درحیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟
سزارین زودتر انجام میدن عزیزم ولی طبیعی نه باید همون روزش باشه 

ینی سزارین اگه باشه مثلا میشه بیفتع تو آذر؟

لباس زیرای ست و خوشگل میفروشم تو پیجم adak__mod. ممنون میشم با خریدت ازم حمایت کنی😘
منظورم اینه که اگه سزارین باشه حدودا چن روز قبل و بعدش نوبت میزن؟ یا مثلا اگه طبیعی باشه امکانش هست ...

سزارین معمولا دوهفته زودتر انجام میشه

کسانیکه وعده ی بهشت به ما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند.‌                                                          
سزارین همه چیز به دکترت بستکی داره خانم قاضی زاده بری مطبش خودش میگه چه تاریخی دوست داری برات بزنم

قاضی زاده خوبه؟جدا از بیمارستان پول میگیره؟؟

لباس زیرای ست و خوشگل میفروشم تو پیجم adak__mod. ممنون میشم با خریدت ازم حمایت کنی😘
قاضی زاده خوبه؟جدا از بیمارستان پول میگیره؟؟

کارش حرف نداره تو بیمارستان خصوصی خاتم عزیزم...ولی خودش تهران مطب داره ک باید بری اونجا زیر نظرش باشی

به هرکس که می نگرم در شکایت است ،درحیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟
شما هم استرس داری؟؟

اره خب میخام هرجه زود تر به دنیا بیاد! 

تا 18 شهریور پیر میشم من! 😩

تیکر بارداری نیست...دخترم👩زمستانم با تو بهار است⚘تو امید فرداهای منی؛محرم راز منی، تک گل باغِ منی.دردانه منی و من،از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792