نخیر این چه طرز تفکری دارین
خب همه نیاز به جلب توجه و محبت دارن
شما خودت به محبت و دیده شدن نیاز نداری ؟؟؟
بعدم اگر یه روزی من بخوام ملتو سرکار بزارم حداقل موضوع جالب تری انتخاب میکنم
اینکه بیاد درد و غصه هاشو بگه و سعی کنه از راهنماییتون استفاده کنه چون واقعا دختر دلشکسته ای هست اونم این همه تاپیک و این همه وقت و نوشتن
میدونم مجاازی چه جور جایی هست
ولی واقعا شما تو حرفاش چیز ضد و نقیضی پیدا میکردین که اینجوری راحت قضاوت میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟
خب نمیرفتین تاپیکش خلاص
من فاطمه نیستم ها ولی خب درکش میکردم میدونستم چه حسی داره
واقعا اوضاش بد بود خدا نکنه کسی تو اون شرایط باشه
ایشالا مشکلش حل بشه
شما هم دوست عزیز کمتر قضاوت کنید
یعنی چی