2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اون بترکونه؟ اون تا همه مارو نترکونه نمیترکه😐 احتمالا براش گزارش زدن ترکیده

تا ما رو نترکونه😂 مگه کاربری با گزارش زدن میترکه؟ 

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

خیلی رو مخ بود 

قیافه من😑😑🔫وقتی تو تاپیک خانومای باردار میرم ... از پشت بوم صدای گربه میاد روی بچم اثر نذاره 😑🔫تو لقمم مو بود نپیچه دور گردن بچم خفه شه 😑🔫 یدونه کنجد رو نون بود بچم سقط نشه😑🔫 موز خوردم بچم نیوفته . کشمش خوردم بچم فلان نشه . یدونه بالشت جابجا کردم بچم ال نشه . مادرشوهرم با این وضعم میخاد بیاد خونمون شب نشینی ..مگه چند روزه دیگه داری تا زایمان ؟ دوهفتمه عزیزم😑😑😑🔫

کسی شخصیتش باب میلمون نباشه باید بترکه

قانون جنگل😑

برای ده ثانیه  بخون فکر کن؛شمر،جانباز جنگ صفین ۱۳بارپای پیاده مکه رفته جا نماز آبکشیم بود ک هرکی میدید میگفت این پسر پیامبره!حر کیه؟سرلشکر ابن زیاده تو عمرش شاید یه رکعت نمازم نخونده (اصطلاح)راهو رو امام بست نزاشت مسیرشو عوض کنه!شمر برای لحظه ای فکر نکردن ب منفی بی نهایت رسید و حر برای لحظه ای فکر کردن ب مثبت بی نهایت!کی میدونه فکر کن!شاید منو تو دین دار شمشیر به دست جلو اقا ایستادیم و اونایی ک سرزنش میکنیم شدن یار اقا! گروه زرد:وزن اولیه ۹۶......هدف اول ۹۰🔓.....هدف دوم۸۵🔓.....هدف سوم ۸۰🔒.......هدف چهارم 75🔒.........هدف پنجم۷۰🔒.....ب امیدخدا
چون از شخصیتش معلومه نیاز ب جلب توجه داره و کسی ک جلب توجه بخاد دست ب هر کاری میزنه حتی سرکار گزاشتن ...

نخیر این چه طرز تفکری دارین 

خب همه نیاز به جلب توجه و محبت دارن 

شما خودت به محبت و دیده شدن نیاز نداری ؟؟؟

بعدم اگر یه روزی من بخوام ملتو سرکار بزارم حداقل موضوع جالب تری انتخاب میکنم 

اینکه بیاد درد و غصه هاشو بگه و سعی کنه از راهنماییتون استفاده کنه چون واقعا دختر دلشکسته ای هست اونم این همه تاپیک و این همه وقت و نوشتن

میدونم مجاازی چه جور جایی هست 

ولی واقعا شما تو حرفاش چیز ضد و نقیضی پیدا میکردین که اینجوری راحت قضاوت میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟

خب نمیرفتین تاپیکش خلاص 

من فاطمه نیستم ها ولی خب درکش میکردم میدونستم چه حسی داره 

واقعا اوضاش بد بود خدا نکنه کسی تو اون شرایط باشه 

ایشالا مشکلش حل بشه 

شما هم دوست عزیز کمتر قضاوت کنید 

یعنی چی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792