من برا بچه جون میدما، آنقدر دوسشون دارم که هروقت یه نی نی میبینم تو دلم غش میکنم براش، از مجردی همینجوری بودم، ولی از شیر دادن به بچه از سینه خودم بدم میاد اصن یجوریه دوس ندارم😥کسی مثل من بوده؟ اقدامم ولی این قضیه رو مخمه😶
خخخخ نه من عاشق اینم نی نیم بدنیا بیاد میمیرم براش😍ولی از شیر دادن واقعا خوشم نمیاد یجوریه
من دقیقا متنفرم از شیردهی. خدارو هزار بار شکر پسرم سینه مو نگرفت منم خیلی اصرار نکردم. چهل روز دوشیدم تو شیشه داذم خورد بعدش هم شیرخشک. شکر خدا پسرن نه فقر کلسیم داره نه کم هوشه نه قد کوتاهه نه چاق شد نه دنددنش خراب شد. شیر خشک اپتامیل میگرفتم میدادم میخورد نوش جونش. خیلی هم راحت بودم
مرگ انسان گاهی اوقات از نبود نبض نیست مرگ یعنی حال من با دیدن انگشترش
آخه میگن شیر مادر برا بچه حیاتیه اگه داشته باشی و ندی عذاب وجدان میگیره آدم من اینطوریم
فقط آغوزش.وگرنه شیر خشک خیلیییی رهتر از شیر مادره.مادری که شیر میده خیلی باید مراقب تغذیش باشه که همه مواد لازمو داشته باشه شیرش که اکثرا این اتفاق نمیفته.خیلی چیزا رو نباید بخوره که نی نی اذیت نشه...شیری که تو ناراحتی و عصبانیت داده میشه دیگه بدتر.بلاخره همیسه که ادم سرحال نیست.شیرخشک همیشه رو یه رواله راحت بی دردسر.دختر من سالم ترین و تپل ترین و باهوش ترین بچه فامیله.سالی یبار شاید سرما بخوره شاید نخوره..
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.