2789
عنوان

کی مثل منه😐

| مشاهده متن کامل بحث + 147 بازدید | 20 پست
خخخخ نه من عاشق اینم نی نیم بدنیا بیاد میمیرم براش😍ولی از شیر دادن واقعا خوشم نمیاد یجوریه

من دقیقا متنفرم از شیردهی. خدارو هزار بار شکر پسرم سینه مو نگرفت منم خیلی اصرار نکردم. چهل روز دوشیدم تو شیشه داذم خورد بعدش هم شیرخشک. شکر خدا پسرن نه فقر کلسیم داره نه کم هوشه نه قد کوتاهه نه چاق شد نه دنددنش خراب شد. شیر خشک اپتامیل میگرفتم میدادم میخورد نوش جونش. خیلی هم راحت بودم 

مرگ انسان گاهی اوقات از نبود نبض نیست مرگ یعنی حال من با دیدن انگشترش 
آخه میگن شیر مادر برا بچه حیاتیه اگه داشته باشی و ندی عذاب وجدان میگیره آدم من اینطوریم

فقط آغوزش.وگرنه شیر خشک خیلیییی رهتر از شیر مادره.مادری که شیر میده خیلی باید مراقب تغذیش باشه که همه مواد لازمو داشته باشه شیرش که اکثرا این اتفاق نمیفته.خیلی چیزا رو نباید بخوره که نی نی اذیت نشه...شیری که تو ناراحتی و عصبانیت داده میشه دیگه بدتر.بلاخره همیسه که ادم سرحال نیست.شیرخشک همیشه رو یه رواله راحت بی دردسر.دختر من سالم ترین و تپل ترین و باهوش ترین بچه فامیله.سالی یبار شاید سرما بخوره شاید نخوره..

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب نده شير خشك بده من به بچم شير خودم و دادم و واقعا لذت بردم از اينكار البته وقتي بزرگتر ميشه يكم س ...

جزو معدود کسانی هستید که اینجور بیتعصب درمورد شیر مادر نظر میدید و متهم به بی عاطفگی و این چیزها نمیکنید امثال من رو. واقعا احسنت 

مرگ انسان گاهی اوقات از نبود نبض نیست مرگ یعنی حال من با دیدن انگشترش 
جزو معدود کسانی هستید که اینجور بیتعصب درمورد شیر مادر نظر میدید و متهم به بی عاطفگی و این چیزها نمی ...

اخه واقعا کی با عاطفه تر از مادره نسبت به بچش

منم با حرف دوستمون موافقم هرطور مادر راحتتره
البته به نظرم بدنیا که اومد کوچولوت یکی دوبار امتحان کن شاید خوشت اومد 

منم همين جور بودم ,همش ميگفتم چجورشير  بدم,ولى موقع دنيا اومدن  دخترم ,دخترم سينمو نميگرفت,اينقدرررر .گريه ميکرد از گرسنگى ,

من آرزوم بود شير خودمو بخوره ,ولى نخورد که نخورد 

مصريان باستان اعتقاد داشتند پس از مرگ تنها دو سوال ازآنها  پرسيده ميشود:آيا شادى را يافتى؟؟؟؟؟؟.........آيا شادى را آفريدى؟؟؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز