2777
2789
عنوان

یه سوال دماغی

171 بازدید | 14 پست

من دماغم پلیپ داره اصلا نمیتونم نفس بکشم خیلی اذیتم

جراحی که پلیپ عمل میکنه میشه بهش یکم دستشو یکم بیاره بالاتر قوزمم عمل کنه؟😁😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

دکتر زیبایی این عملو انجام میده یا حراج گوش و حلق و بینی ؟منظورم پلیپه

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.


اینجوره دماغم

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  
هر دو جراح.عمل میکنه ولی دستمزدشم میگیره

میدونم ولی میخواستم بدونم همونیکه پولیپ عمل میکنه میتونه جراحی زیبایی بکنه؟ یا نه

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  

ب هرکی میگم دماغمو دوس ندارم میگن خوبه😐 این چیش خوبه

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  
kari ndre begu zibaei ham amal kone un ghuzo var dare yekm oftadegi noke binitam bere kheyli ok mish ...

اره رو مخمه. خیلی تو فکر عروسکی نیستم. فقط میخوام بی قوز بشه😭

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  
خودم چند روز پیش عمل کردم .دکتر زیبایی هم عمل کرد هر دوتاشا ولی هزینه دوتاشا گرفت

چقد شد هزینش

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  
to ke otagh amal dari miri yeho haminm bokon dg

اره دیگه.... میگم خیلی خوکی سربالا نمیخوام😂همینکه قوزش بره و ب قول شما نوکشو صاف کنه😂کافیه

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز