2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


روی قوطی شیر خشک زده عزیزم

اخه اونی که روی قوطی زده خیلی هر دفعه حجمش زیاده دختر من اونقدر اصلا نمیخوره مثلا نوشته پنج وعده در روز هر بار۱۵۰تا که اصلا دخترم هر دفعه آنقدر نمیخوره 

دختر من هر سه ساعت (به جز شب ها) دو پیمانه و حداکثر سه پیمانه میخورد

من دخترم الان سه ماهشه هر سه ساعت دو ساعت و نیم دو پیمانه میخوره بنظرت خوبه؟؟؟احساس میکنم کم هست

من دخترم الان سه ماهشه هر سه ساعت دو ساعت و نیم دو پیمانه میخوره بنظرت خوبه؟؟؟احساس میکنم کم هست

به نظرم خوبه، منم دخترم همینقدر میخورد ۳ ماه و سه هفته که شد دیگه کم کم ۳ پیمانه براش درست میکردم. گاهی همش رو میخورد گاهی هم نه. اما اوایل ۴ ماهگی ۳ پیمانه رو میخورد. کم هم نبود اصلا . وزن گیریش خوب بود. شب ها کمتر میخورد چون بیشتر میخوابید. مثلا هر ۴ ساعت ۳ پیمانه.

🕊 پر میشه این خونه از رقص و گل و شادی 🕊
به نظرم خوبه، منم دخترم همینقدر میخورد ۳ ماه و سه هفته که شد دیگه کم کم ۳ پیمانه براش درست میکردم. گ ...

ممنونم متشکر نگران بودم مصرفش کمه که خیالم راحت شد❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز