2777
2789
عنوان

سوال

61 بازدید | 0 پست

سلام من یازده هفتم دوقلو،به پهلو سمت راست میخوابم حس بدی دارم انگار یچیز هست قلمبه، ولی سمت چپ راحت میخوابم کی اینجوری بود بنظرتون بخاطر چیه؟

(دوقلو باردارم) میشه واسم دعا کنید مشکلم حل شه مریضیه خطرناکی نباشه با دلخوشی بمونم بالا سر بچه هام واسشون مادری کنم؟تورو خدا دعام کنید😭
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز