2777
2789
عنوان

شیر خشک

82 بازدید | 7 پست

مامانا چه شیر خشکی خوبه؟دخترم هفته ۶ هست.شیر خودمم میخوره اما کم😫😞

به هاطر زردیش مجبور شدم اوایل شیر خشک بدمش تا زودتر ازش دفع شه اما الان کلی غر غر میکنه موقع شیر خوردن از سینم خیلی ناراحتم.تا الان شیر خشک نان میدادمش عوضش کنم یا شیر خشک دیگه بدمش؟!

باور کن خداوند به اندازه کافی اکبر است!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به غر غراش توجه نکن.شیرت و بده بخوره عادت میکنه.هیچی شیر مادر نمیشه.کوتاه نیا و دیدی نخورد شیرخشک‌بد ...

یعنی به حدی عصبی میشه که خدا میدونه دیگه کم میارم میدمش.اینجوری فک میکنم حتما با شیر خودم سیر نمیشه دلم میسوزه

شایدم واقعا شیرم کمه نمی دونم😞

باور کن خداوند به اندازه کافی اکبر است!

باور کن‌بچه ها چنان هوشی دارن که مادرو به اشتباه میندازن.نشونه ی کافی بودن‌شیر مادر اینه اگه به بچه شیر دادی ۱ساعت ۲ساعت بعدش سینه پر بشه و رگ کنه.ینی شیرت کافیه.بعدم چیزایی بخور شیرت و خوشمزه و زیاد کنه.سمنو.ابگوشت.مایعات.عرق رازیانه و زیره

باور کن‌بچه ها چنان هوشی دارن که مادرو به اشتباه میندازن.نشونه ی کافی بودن‌شیر مادر اینه اگه به بچه ...

اینجوری که میشم ولی بچه حس میکنم سیر نمیشه چون اگه شیر خشک بدمش بلافاصله بعد شیر خودم، اونم میخوره😔ای کاش معلوم میشد چند سی سی میخوره

باور کن خداوند به اندازه کافی اکبر است!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز