2777
2789

من موهیتوی نعنایی درست میکنم و دوست دارم 

نعنای تازه رو با خرده یخ میریزم توی مخلوط کن و بهش شهد و برش های لیموی تازه اصافه میکنم با یکمی اب گازدار 

اما دیدم عرق نعنای دواتشه رو باشهد مخلوط میکنن  اب سرد. اصافه میکنن. شربت میکنن اون مدل رو شخصا دوست ندارم 

بعضیا هم نعنا و سرکه رو سکنجبین میکنن و شربت میکنن میخورن 

واقعیت این است که مابرای رنج کشیدن متولد شده ایم اما به دنبال لذت میگردیم.پس تنها راه ادامه دادن لذت بردن از رنج هاست 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آبو بذار جوش بیاد. نعناهارو بذار داخلش. رنگش یه رنگ خوشگل میشه. نعناهارو درار. شربتو از صافی رد کن اگه گرد نعنا مونده داخلش قشنگ تمیز بشه. بذار رو گاز شکر بریز داخلش اندازه ای که خودت میدونی دیگه. اندازه ای باشه داخل آب میریزی لین سن ایچ شیرین کنه. شکرو ریختی یه ربعم بذار بجوشه بعد بردار

همه رو مخلوط میکنی بعدمیریزی تولیوان


اره 

میتوتی دورلیوانی که میخوای توش سرو کنی برش لیمو بکشی بعد لیوانو وارونه بکنی توشکر دونه درشت لبه لیوان خیلی خوشگل و برفکی میشه بعد پراز شربتش کن و توش لیمو هم بنداز 

واقعیت این است که مابرای رنج کشیدن متولد شده ایم اما به دنبال لذت میگردیم.پس تنها راه ادامه دادن لذت بردن از رنج هاست 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

باب الحوائج

hadiseeeee | 0 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز