2777
2789
عنوان

خانمای خیاط

294 بازدید | 13 پست

سلام خانوما

میخوام چرخ خیاطی بخرم، راهنمایی کنید لطفا 

چرخ خانگی بخرم یا راسته دوز صنعتی؟ 

اگر صنعتی بگیرم واسه جادکمه چکار  کنم؟ 

آیا پایه ای هست ک وصل بشه به راسته دوز واسه جادکمه؟ 

ممنون میشم راهنماییم کنید 

عزیزم من ژانومه مدل ۳۹۳ دارم خیلی راضیم 

وزن اولیه ۶٨  هدف اولیه ۶۳  هدف نهایی ۵۷              خدا جونم میدونم همیشه همه جا هستی کمکم کردی زمین خوردم دستمو گرفتی بعضی وقتها به مو رسید ولی پاره نشده همیشه صدامو شنیدی گریه هامو دیدی خنده هامو دیدی میدونم بنده خوبت نبودم همیشه ناراضی و شاکی بودم ولی من غیر از تو که کسی رو ندارم. رفیقم دوستم نفسم همراهم عشقم هوامو داشته باش مثل همیشه . بوسسسسس  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بستگی به کاری که میخوای انجام بدی داره صنعتی برای مزونها و تولیدیه

وزن اولیه ۶٨  هدف اولیه ۶۳  هدف نهایی ۵۷              خدا جونم میدونم همیشه همه جا هستی کمکم کردی زمین خوردم دستمو گرفتی بعضی وقتها به مو رسید ولی پاره نشده همیشه صدامو شنیدی گریه هامو دیدی خنده هامو دیدی میدونم بنده خوبت نبودم همیشه ناراضی و شاکی بودم ولی من غیر از تو که کسی رو ندارم. رفیقم دوستم نفسم همراهم عشقم هوامو داشته باش مثل همیشه . بوسسسسس  

اگر کار خیاطی بصورت حرفه میکنید حتما راسته دوز نیاز داری چون چرخ خانگی کار اون رو انجام نمیده ولی اگر در حد معمولی خیاطی میکنی چرخ خانگی خوبه مارک کاچیران خوب در اومده

امیدوارم توانسته باشم کمک کنم

اگر کار خیاطی بصورت حرفه میکنید حتما راسته دوز نیاز داری چون چرخ خانگی کار اون رو انجام نمیده ولی اگ ...

ممنون عزیزم، تازه میرم کلاس‌ خیاطی ولی میخوام ادامه 

بدم، میخوام چرخ بگیرم نمیدونم چی خوبه

بزار یه راهنمایی بکنم شمارد.ژانومه ۸۰۲ عالیه و قیمتش ۴ تومنه یه چرخ صنعتی خوب مارک جک ۳ تومنه تو میتونی یه صنعتی بگیری و یه چرخ معمولی کاچیران یا ارزون یا دست دوم فقط واسه جا دکمه به درد میخوره

نو گرفتید شما؟

بله عزیزم  سال قبل 

وزن اولیه ۶٨  هدف اولیه ۶۳  هدف نهایی ۵۷              خدا جونم میدونم همیشه همه جا هستی کمکم کردی زمین خوردم دستمو گرفتی بعضی وقتها به مو رسید ولی پاره نشده همیشه صدامو شنیدی گریه هامو دیدی خنده هامو دیدی میدونم بنده خوبت نبودم همیشه ناراضی و شاکی بودم ولی من غیر از تو که کسی رو ندارم. رفیقم دوستم نفسم همراهم عشقم هوامو داشته باش مثل همیشه . بوسسسسس  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792