دوستان من الان چند روزیه پایین شکمم سمت راست هر ازچندگاهی درد میگیره یه روز اصلا خبری نیست ازش یه روز یوهو میگیره امروزم اینطوری شدم
ببخشید ببخشید موقع اجابت مزاج هم درد دارم و وقتی بلند میشم بدتر میشه
ممکنه از آپاندیس باشه ؟
الان درجه حرارتم گرفتم روی ۳۶/۲ ضعف دارم
بنظرتون وقت دکتر بگیرم یا خودش درست میشه؟