2777
2789
عنوان

درد آپاندیس ...

175 بازدید | 6 پست

دوستان من الان چند روزیه پایین شکمم سمت راست هر ازچندگاهی درد میگیره یه روز اصلا خبری نیست ازش یه روز یوهو میگیره امروزم اینطوری شدم 

ببخشید ببخشید موقع اجابت مزاج هم درد دارم و وقتی بلند میشم بدتر میشه 

ممکنه از آپاندیس باشه ؟

الان درجه حرارتم گرفتم روی ۳۶/۲ ضعف دارم 

بنظرتون وقت دکتر بگیرم یا خودش درست میشه؟

من همسرم آپاندیس داشت درد شدید هیچی.  نمی‌تونست بخوره بالا میآورد سمت راست به سمت ناف درد داشت ...


من فکر میکنم این مال وقتیه که آپاندیس خیلی ملتهب شده باشه خوندم تو اینترنت که از درد خفیف شروع میشه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من فکر میکنم این مال وقتیه که آپاندیس خیلی ملتهب شده باشه خوندم تو اینترنت که از درد خفیف شروع میشه

دقیقا.همسر من تقریبا یکسال هر ماهی یکبار دردای خفیف و استفراغ داشت ولی دکترا میگفتن حساسیت غذاییه تا اینکه به شدت ملتهب شد بعد فهمیدن و عمل کردن

دقیقا.همسر من تقریبا یکسال هر ماهی یکبار دردای خفیف و استفراغ داشت ولی دکترا میگفتن حساسیت غذاییه تا ...


پس با این اوصاف برم دکتر یه عکس بگیره شاید با آنتی بیوتیک بشه حلش کرد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حوصلممممم

mahsa0022 | 1 دقیقه پیش

ریاضی

afraaa123 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز