2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من . دستگاه اس اچ ار و الکس عالیه ضرر هم نداره.فقط تو دوران بارداری نمیتونیبری 10 جلسه باید بری و هر ماه یک بار . ببخش همه روگفتم چون خیلب سوال میکنن در این مورد خواستم کامل توضیح بدم 

هر چی آرزوی خوبه مال تو دوستم
من . دستگاه اس اچ ار و الکس عالیه ضرر هم نداره.فقط تو دوران بارداری نمیتونیبری 10 جلسه باید بری و هر ...

الان کامل از بین رفته شما دیگه نمیری؟

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و باشکوه ترین لحظات دانستی …خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم ، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم …بگذار آرام باشم … به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی …فاش میگویم این حس را تا کنون لمس نکرده بودم …اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی ….احساس خودت به تمام بنده هایت …. آری حس مادری ام را میگویم...میشه لطفا برای سلامتی پســرم صلوات بفرستید ممنـــــونم❤
من . دستگاه اس اچ ار و الکس عالیه ضرر هم نداره.فقط تو دوران بارداری نمیتونیبری 10 جلسه باید بری و هر ...

من لا دستگاه اس اچ ار لیزر میکنم

دکترم گفتم 3 ماه باید بیای بعد اون 3 جلسه بعدی یک ماه و نیم فاصلست

کلا 6 جلسه

تاریخ شروع رژیم1402/01/25 وزن شروع80🤗۷۸.۶۵۰🤗
الان کامل از بین رفته شما دیگه نمیری؟

نه نمیرم . اصلا مو نداره گاهی بعضی جاها یکم در میاد که به قاعدش میرم اول هر ماه بعد ده جلسه هر سه ماه . بعد هم هر شش ماه مهر ماه باید برم 

هر چی آرزوی خوبه مال تو دوستم
نه نمیرم . اصلا مو نداره گاهی بعضی جاها یکم در میاد که به قاعدش میرم اول هر ماه بعد ده جلسه هر سه ما ...

خوشبحالت راحت شدی منم بعد زایمانم برم

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و باشکوه ترین لحظات دانستی …خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم ، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم …بگذار آرام باشم … به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی …فاش میگویم این حس را تا کنون لمس نکرده بودم …اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی ….احساس خودت به تمام بنده هایت …. آری حس مادری ام را میگویم...میشه لطفا برای سلامتی پســرم صلوات بفرستید ممنـــــونم❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز