2777
2789
عنوان

برم مشاوره؟

142 بازدید | 12 پست

چند وقته یکم با خودم درگیرم و احساس افسردگی میکنم.

تصمیم گرفتم برم مشاوره بطور صد درصد

ولی رفتم تا در کلینیک... هرچی به تابلوش نگاه کردم نتونستم برم تو

گفتم برم وقتمو هدر بدم افکارمو بهم بریزه و حرفای کلیشه ای تحویلم بده ک چی؟ از تجربیات و شکستای خودم درس میگیرم بهتره


نظرشما چیه؟ بنظرتون هرکی مشاوره حتما ادم عاقلیه و میتونه کمک کنه یا بهترین مفلم ادم گذشته ی خودشه؟

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه بار رفتم علاوه بر پولی که هدر شد تازه کلی بیشتر بهم ریختم چون یجوری به خودم حس بدی پیداکردم گفتم همه کارایی ک تاحالا میکردم اشتباه بوده 

و متاسفانه اونم هی حلسه هارو کش میداد که بیشتر برم منم خسته شدم وسطش ول کردم و ب هیچجا نرسیدم

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  

برو حتما 

منم باید برم خیلی دپم

نیاز به یکی دارم حرف بزنم

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

حتما برو

از چه نظر؟

یکمم با شوهرم بحث داریم... گفتم برم شاید بهتر بشه ولی خودشم گفت نرو خودمون باید مشکلامونو حل کنیم

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  
اگه بحثت افسردگیه و هنوز حاد نشده خودت رو خودت کار کن به چیزایی مثبت فکر کن برو بگرد خوش باش صحبت کر ...

نه افسردگی نمیشه گفت بهش...یکم تو خودمم اتفاقا فک میکنم مثبته که جدیدا بیشتر فکر میکنم

میخوام این تغییر نکنه ولی اون یکم بحثی ک باشوهرم سر چیزای کوچیک داریم حل بشه...نمیدونم برم مشاوره واقعا تاثیر داره یا فقط چندتا حرف عادی مثل همینایی ک بقیه میزنن میزنه

اخه قبلا رفتم احساس میکنم نمیرفتم بهتر بود

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  

بحثی که با شوهر باشه داستانش فرق داره اگه با هم صحبت کردید و به نتیجه نرسیدید حتما تا از هم فاصله نگرفتید برو پیش مشاور حالا این مشاور لزوما نباید یکی باشه که پول بگیره یه ادم مطمین که بی طرف باشه بهتر کارو راه میندازه

مامانم رفت مشاور خیلی ارومش کرد میگفت عالیه بستکی ب مورد خودت داره ولی من خودم انقد اعصابم داقونه و توفکرمدبنظرم مشاوره ام برای من اصلاتاثیری نداره چون ب خودم مونده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز