2777
2789
اره وقيحه خودش گفت قبلا  هم ٥٣ هم پسرجوانمرد

😳😳😳 پس چند شخصیتیه، چون تو کاربری های مختلفش شخصیتش فرق میکنه 😁

حال من، حال اون آدم زخمیه      که خودش دیده زخمش چقد کاریه، اما جایی نمیره      خوش نشسته بمیره...
👌تا مدرک نباشه نمیتونیم به نی نی یارها ثابت کنیم

مدرکی ک نیست اما اینکه ۵۳ همزمان با وقیح میاد و فقط لایک میکنه و از خودش دفاع نمیکنه و برخلاف همیشه چندروزه تاپیک نزده ینی چی؟ 

prove yourself to yourself not others

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قضاوت نکنید بقیه رو. 53 میشیدا😂

خانوادم بهم میگن کجایی پس هیچوقت خونه نیستی/دوستام میگن کجایی پس هیچوقت نیستی/فامیلا همش میگن نیستی هیچوقت کجایی پس/من واقعا کجام پس؟!🤔             خواهشا یکی پیدام کنه بذاره سر جام😄

اره يه شب گفت ك ٥٣ و پسرجوانمرد اونه 

حتى عكس كاربرى شو گذاشت 

گفت ميخوام سردرگم كنم بقيه رو 

و كلى چرت و پرت ديگه 

گفت خيليا به پسرجوانمرد اعتماد ميكنن و توشخصى عكس ميفرستن و حرف ميزنن 


اينارو خود وقيح گفت 

اما بازم با خودتونه ك باور كنين يا نه 

کی میدونه که جریان آب با خودش چی میاره ، پس بهتره من به نفس کشیدن ادامه بدم...

سلام دوستان اگه کسی اشنایی دارین که بچه دارنمیشه طبق دستورمقام معظم رهبری هزینه آی وی اف براش میپردازن ومیتونه رایگان اقدام کنه  شیراز خیابون تختی جنوبی کوچه ی ستادفرماندهی نیروی انتظامی.بهداشت مرکزی وقسمت بهداشت خانواده پیش خانم شریف پور فرم پرمیکنه لطفا در تمام گروه ها اطلاع رسانی کنید شاید یکی نیاز داشته باشه

💋                                                  ❤لبخند تو خلاصه خوبی هاست ،وقتی میخندی زندگی از آن من است💗.                                                💟‏برماگذشت نیک‌ وبد..اماتوروزگارفکری به حال خویش کن این روزگارنیست....💖.                                              💗لذت میبرم از زیستن حتی به غلط پشیمونی یعنی چی؟ زندگی کردم اون لحظه رو، وجود داشتم؛ به غلط; اصلا کی تعیین میکنه درست و غلط چیه؟❤                                                                     💘دست خالی‌ که نمی‌شود به پیشواز خاطره رفت !  من هم وقتی‌ چمدانم پر از گریه شد  راه می‌‌افتم …
چند وقت پیشم ی تاپیک بود راجب عصر جدید ک من فقط پست گذاشتم تکراره؟ بعد ی هفته ۵۳ اومده لایکش کرده!! ...

تاپیک 2سال پیش منو لایک کرده بود عجیبا غریبا😐

تیکر ب وقت لاغری😅😆 میخوام 12کیلو کم کنم😑 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

صاف بودن کف پا

raha_1373 | 42 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز