2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

30 بازدید | 1 پست

سلااام به همتون.شببخیر.من میخوام حدود ۲۰ کیلو اضافه وزنو کم کنم تا اخر تابستون.بنظرتون چه نوع رژیمی خوبه؟رژیم کتوژنیک رو شنیدم خیلی عالیه شما امتحان کردین؟

الان ۷۰ کیلوعم میخوام بشم ۵۰ یا ۵۵

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792