lila_tt77 مدیر استارتر عضویت: 1397/06/26 تعداد پست: 112 عنوان بیاین یه لحظه 30 بازدید | 1 پست سلااام به همتون.شببخیر.من میخوام حدود ۲۰ کیلو اضافه وزنو کم کنم تا اخر تابستون.بنظرتون چه نوع رژیمی خوبه؟رژیم کتوژنیک رو شنیدم خیلی عالیه شما امتحان کردین؟الان ۷۰ کیلوعم میخوام بشم ۵۰ یا ۵۵ 1398/03/18 | 00:36 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب