2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یه شربت با عرق  بهارنارنج کم شیرین درست کن. یه فیلم یا برنامه مورد علاقه تو ببین..یا بخواب

آهنگای غمگین گوش نده

من از توراه برگشتی ندارم..به سمت تو سرازیرم همیشه💗.... 🙏الهی شکر🙏
میشه بگی چت شده خواهری؟؟؟؟ الهی خدا به دلت آرووم و قرار بده

نمیدونم عصبی میشم بی قراری میکنم دلتنگم همه چی قاطی و در هم برهمه بی حوصله م همش میخوام تنها باشم. یهو اشکم می ریزه کلافه شدم

خدا یاور تنها ترین تنهایان است
یه شربت با عرق  بهارنارنج کم شیرین درست کن. یه فیلم یا برنامه مورد علاقه تو ببین..یا بخواب آهن ...

دلم میخواد یه جای دور برم هیچ کس این حالم نبینه

خدا یاور تنها ترین تنهایان است
من دیروز غمگین بودم،قشنگ گریه کردم.بعد رفتم حموم،، غذای مورد علاقه مو درست کردم..یکم بهتر شدم

خداکنه حال منم رو به راه شه خودم خسته شدم

خدا یاور تنها ترین تنهایان است
دلم میخواد یه جای دور برم هیچ کس این حالم نبینه

میفهمم.منم گوشی و برداشتم هر چی نگاه کردم دیدم با هیچکی نمیتونم حرف بزنم..ولی کارای که گفتم و کردم رد کردم اون حس و😋

من از توراه برگشتی ندارم..به سمت تو سرازیرم همیشه💗.... 🙏الهی شکر🙏
میدونم گلم منم همین بودم چند روره بهترم ولی اثزاتش هست مثلا خواب شب اصلا ندارم 3شبه که تا صبح بیدار ...

من همش گریه میکنم نمیدونم چه مرگمه

خدا یاور تنها ترین تنهایان است
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش