من واسه درمان عفونت دیروز دوتا شیاف همزمان گذاشتم.داخ جوشونده کلپوره هم نشستم.از ژل بهداشتی هم استفاده کردم داخل محلول سرکه و اب هم نشستم.و الان به شدت سوزش دارم😢نمیدونم یهو به واژنم فشار اومده😐😂عفونتم تشدید شده؟یا به خاطر یکی از داروهاس؟یا عفونتا دارن میان پایین تا خارج بشن؟
من بیش از یک سال درگیر عفونت بودم و هیچ دارویی خوبم نکرد. فقط با سه شب سیر گداشتن، خوب شدم.
پوست نازک سیر رو بگیر طوریکه خودش زخمی نشه، یه نخ تمیز، من از گاز استریل نخ کشیدم، دور سیر ببند و بفرست داخل تا صبح بمونه برای سه شب این کار رو تکرار کن.
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اگه دوست داشتی عسل استخودوس هم بریز داخلش کلا این گیاه عفونت بره تمام بدن هست اما باید بین سه تا شیش ماه مدام مصرف بشه تا نتیجشو ببینی زیر 40 روز که اصلا نتیجه نمیده