2777
2789
عنوان

عفونت😣

120 بازدید | 5 پست

من واسه درمان عفونت دیروز دوتا شیاف همزمان گذاشتم.داخ جوشونده کلپوره هم نشستم.از ژل بهداشتی هم استفاده کردم داخل محلول سرکه و اب هم نشستم.و الان به شدت سوزش دارم😢نمیدونم یهو به واژنم فشار اومده😐😂عفونتم تشدید شده؟یا به خاطر یکی از داروهاس؟یا عفونتا دارن میان پایین تا خارج بشن؟

نمیتونم بخوابم..دارم شکنجه میشم😢😢😭😭

هعی..چی بگم..

من بیش از یک سال درگیر عفونت بودم و هیچ دارویی خوبم نکرد. فقط با سه شب سیر گداشتن، خوب شدم.

پوست نازک سیر رو بگیر طوریکه خودش زخمی نشه، یه نخ تمیز، من از گاز استریل نخ کشیدم، دور سیر ببند و بفرست داخل تا صبح بمونه برای سه شب این کار رو تکرار کن.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگه شیمیایی میری جلو دگ گیاهی چیه عزیز من 

گیاه اسطوخودوس دم کن بخور 

اگه دوست داشتی عسل استخودوس هم بریز داخلش کلا این گیاه عفونت بره تمام بدن هست اما باید بین سه تا شیش ماه مدام مصرف بشه تا نتیجشو ببینی زیر 40 روز که اصلا نتیجه نمیده 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز