nikajigar مدیر عضویت: 1398/03/15 تعداد پست: 321 عنوان شیر خشک | مشاهده متن کامل بحث + 261 بازدید | 53 پست سلام ببخشید دختر من ۱۱ ماهشه واسه وزن گیری بهش شیرخشک سوپرامیل میدم خواستم ببینه خوبه؟ 1398/03/15 | 23:42 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مامانjanan عضویت: 1397/08/30 تعداد پست: 8982 میدونم میخواستم بدونم اگه خوبه شیر ندم منظوری نداشتم که عصبی جواب میدی نه عزيزم عصبي نشدم وقتي شير داري عزيزم بده حيفه جانيارم ديگه همونكه گزارشمو زدين تركونوندينم نميبخشمتون 😖
مامانjanan عضویت: 1397/08/30 تعداد پست: 8982 عزیزم دختر شما چند کیلوء ١٢ كيلو تقريبا جانيارم ديگه همونكه گزارشمو زدين تركونوندينم نميبخشمتون 😖
مامانjanan عضویت: 1397/08/30 تعداد پست: 8982 90 سی سی خب كم ميدي ديگهچند بار در روز ميدي؟؟ديگه تو اين سن بين ١٢٠ تا ١٥٠ بدي بهتره جانيارم ديگه همونكه گزارشمو زدين تركونوندينم نميبخشمتون 😖
nikajigar مدیر استارتر عضویت: 1398/03/15 تعداد پست: 321 خب كم ميدي ديگه چند بار در روز ميدي؟؟ ديگه تو اين سن بين ١٢٠ تا ١٥٠ بدي بهتره آخه شیر خودمم میدم بهش یبار دکتر بردمش واسه وزنش گفت روزی سه بار بهش شیر بده پنج بار غذا ولی من بیشتر شیر میدم
مامانjanan عضویت: 1397/08/30 تعداد پست: 8982 آخه شیر خودمم میدم بهش یبار دکتر بردمش واسه وزنش گفت روزی سه بار بهش شیر بده پنج بار غذا ولی من بیشت ... چه جالبحالا دكتر دختر من تاكيدش رو شيرهاعتقادشم اينه شير براي استخوان سازي و دندوناش لازمه جانيارم ديگه همونكه گزارشمو زدين تركونوندينم نميبخشمتون 😖
مامانjanan عضویت: 1397/08/30 تعداد پست: 8982 دختر شما بدنیا اومد چند کیلو بود؟ دختر من ٣٤٠٠ بود جانيارم ديگه همونكه گزارشمو زدين تركونوندينم نميبخشمتون 😖
مامانjanan عضویت: 1397/08/30 تعداد پست: 8982 ماشااله از اول سوپرامیل دادی بهش؟ از ٥٥ روزگي تا ٦ ماه هم شير خودمو ميدادم هم سوپراميل بعد از ٦ ماه فقط شبرخشك دادم جانيارم ديگه همونكه گزارشمو زدين تركونوندينم نميبخشمتون 😖
مامانjanan عضویت: 1397/08/30 تعداد پست: 8982 دیگه نمیدونم چیکار کنم😢 ادامه بدهصبحا بهش حريره بادوم بده جانيارم ديگه همونكه گزارشمو زدين تركونوندينم نميبخشمتون 😖
nikajigar مدیر استارتر عضویت: 1398/03/15 تعداد پست: 321 منم شنیده بودم از ۶ ماه ببعد اول شیر اولویت داره بعد غذا ولی این دکتره اینطوری بهم گفت