2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم نوزده سالمه پارسال تابستون عمل کردم 

عملش راحت راحته اصلا نترس

بیخسی نخاعیه 

ماله من باز بود تا یکی دوماه باید ضدعفونی میکردی با سرم و بعدش گاز استریل میذاشتی روش 

برگشت هم نکرد خداروشکر کامل خوب شد

جاش تقریبا دوماه طول میکشه تا پر بشه موقع شستشو و پانسمان خیلی درد داره روزی دوبار باید بری حموم و داخل زخمو با کف بشوری من ک خیلی عذاب کشیدم😣😣

شکر خدا که نام علی در اذان ماست ما شیعه ایم و عشق علی هم از آن ماست★ذکر علی عبادت مختص شیعه است این اسم اعظم است که ورد زبان ماست★با هر نفس علی شده ذکر لبم مدام این "یاعلی" همیشه رفیق لبان ماست★از "یاعلی" زبان و دهان خسته کی شود؟ اصلا زبان برای همین در دهان ماست★دنیا و آخرت به خدا نیست جز علی بغض علی جهنم و حبش جنان ماست★ما را گمان کنم ز علی آفریده اند عشقش سرشته در گل ما، بند جان ماست★ما شیعه زاده ایم، خدا را هزار شکر این شیعه زادگی شرف خاندان ماست★ما عاشق علی شده ایم و بدون شک این هم ز پاکدامنی مادران ماست★ما را چکار غیر علی را؟ فقط علی آری علی علی به خدا آب و نان ماست★پیرم که سایه اش همه دم مستدام گفت عشق علی همیشه و هر جا نشان ماست ❤❤❤فقط حیدر امیرالمؤمنین است❤❤❤

سلام

منم همسرم امسال عمل کرد

بسته بود

سه تا بخیه جدا براش زد

تو طول ی هفته خوب میشه اگه باهاش خوب تا کنی

ولی همسر من کارش ب شدت سنگینه و تو طول دوران نقاهتش ب شدت وضعمون خراب بود برا همین با همین وضعیت پا میشد می‌رفت سر کار. و کار سنگین

هر روز خون ریزی داشت و....

ی ماه دستمون بند بود...


هر بار از دستشویی میای با سشوار و ملایم خشکشویی کن بعد بتادین بریز روی پانسمان و بذار روی زخم

با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز