2777
2789
بهاره جون مرسی از راهنماییت ولی هنوز تو اقدام نیستم . فعلا به خاطر کیست و تنبلی تخمدان دارو میخورم . داروها یکم بهم اشتها میده . دکتر هم گفت باید مواظب باشم وزنم نره بالا . من دارم سعی میکنم وزنمو بیارم پایین که اگر دکتر اجازه داد باردار شم خیلی کپل نباشم . چون میخوام اگر قسمت بشه طبیعی زایمان کنم البته اگر تا اون موقع جا نزنم آخه میترسم یکم. بوسسسسسس
ارشک پسر طلای مامان , خدایا هزار بار شکر به خاطره این معجزه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ندا جونم ... خوبه ... اگه وزنت رو ضربدر 30 کنی ثابت میمونی ..

ضربدر 20 لاغر میشی ... من پیشنهاد دارم که از این روش استفاده کنی
.....................................................................
از دکتر زنانت دستور غذایی بگیری خیلی خوبه

عزیزم من خودم قبل بارداری فقط ورزش میکردم و هیچوقت رژیم نداشتم
چون اعتقاد دارم
بدن اسیب میبینه
موفق باشی عزیزم
...هیچ با هیچ برابر نیست!!!!!!!!!!.
..0......



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز