اگه زن باردار هوس یه خوراکی میکنه اگه جلو خودشو بگیره ونخوره توی روحیات بچه تاثیر میزاره چون من هوس نوشابه دارم خیلی جلو خودمو میگیرم و نمیخورم به جاریم گفتم همچین حرفی رو زد
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
واقعا؟؟؟؟من ک و ن بچم سیاهه یعنی چی. میخاستم ک نخوردم 😂😂😂😂
اینایی ک.میشینن میگن زن باید فلان باشه و بیسار باشه همش الکیه.زن فقط باید مستقل باشه بخصوص از لحاظ مالی .دعا کنید منم شاغل بشم 😍تو تاپیک های معرفی کتاب خوشحال میشم تگ م کنید همچین اگر کتاب خون هستین کتاب های خوبی ک خوندین رو بهم بگین خوشحال میشم 🌺🤍
رو اخلاق نمیدونم ولی از قدیم میگن کبود میشه بدنش ی لکهی سبز بزرگ پشت کمرشونمیوفته.البته بهش میگن لکه ی مغولی تو پزشکی تا و سالگی میره.من ک چند بار هوس کردم و نخوردم بیچچاره از سرتا پا کبود .الان یکم بهتره.بخور نوشابه ولی کم.من ک میخوردم
مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚♀️