2777
2789
عنوان

تیاسان خنگ 🤦‍♀️

| مشاهده متن کامل بحث + 551 بازدید | 48 پست
سعید ک دفعه قبل مریض شده بود 😓😓😓 باز تو همدان مریض شد مرضی 😭

وای عزیزم😥😥چِش شد یعنی؟

هر چه اید به سرم  باز بگویم گذرد                                     حیف ازین عمر     که با می گذرد، می‌گذرد    💔💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای عزیزم😥😥چِش شد یعنی؟

از غار ک اومدیم بیرون سوار ماشین شدیم استفراع استفراع استفراغ

سریع بردمش اورژانس امپول دمیترون زد

ولی فایده نکرد 😢

بازم استفراع

دیشب ساعت ۱۰ رسیدیم خونه

بردیمش دکتر گفت بدنش کم اب شده

باز دمیترون نوشت و گفت باید سرم وصل کنه

ولی انقد جیع زد انژوکد رو پاره کرد و نداست سرم وصل کنن 😭

فقط امپولشو زدیم و اومدیم

ولی بازم صبح استفراع کرد 😭

لب ب هیچی هم نمیزنه 😭

 (    )
از غار ک اومدیم بیرون سوار ماشین شدیم استفراع استفراع استفراغ سریع بردمش اورژانس امپول دمیترون زد ...

به خدا حس میکردم مشکلی پیش اومده واستون که نیستی...

آخه چشه بچه😓😓 الان چطوره؟

هر چه اید به سرم  باز بگویم گذرد                                     حیف ازین عمر     که با می گذرد، می‌گذرد    💔💔
به خدا حس میکردم مشکلی پیش اومده واستون که نیستی... آخه چشه بچه😓😓 الان چطوره؟

ن عشقم گفتم ک شهرستان آنتن نداره

اونموقع هم ک پیام دادم تو سالن انتظار عار بود آنتن اومد یه پیام دادم بهت

الان  بعد اینکه ب تو پیام دادم رفتم دوباره سرم گرفتم و دوتا امپولاشو گفتم دکتر نوشت براش

یه امپول زن هم اوردیم خونه هرکاری کرد نشد سرم رو وصل کنه باز رگش پاره شد مرضی 😭😭😭

 (    )
به خدا حس میکردم مشکلی پیش اومده واستون که نیستی... آخه چشه بچه😓😓 الان چطوره؟

الان انقد گریه کرد سر سرم وصل کردن ک خوابید بچم 😭😭😭😭

بازم امپولاشو عضلانی گفتم زد بهش

خدا کنه خوب شه وگرنه میمیرم من 😭😭😭

انقد بدنش کم اب شده پوست شکمش شل شده 😭😭😭😭

 (    )
الان انقد گریه کرد سر سرم وصل کردن ک خوابید بچم 😭😭😭😭 بازم امپولاشو عضلانی گفتم زد بهش خدا کنه ...

وای عزیز دلم😢😢نمیشه ارام بخش بزنن بعد که خابید سرم بزنن؟؟اخه کم ابی بدن خطرناکه😓

غصه نخور گلم الهی به حق حضرت علی زود خوب شه...

هنوزم استفراق میکنه؟؟؟

هر چه اید به سرم  باز بگویم گذرد                                     حیف ازین عمر     که با می گذرد، می‌گذرد    💔💔
وای عزیز دلم😢😢نمیشه ارام بخش بزنن بعد که خابید سرم بزنن؟؟اخه کم ابی بدن خطرناکه😓 غصه نخور گلم ال ...

اخرین بار ساعت ۱۱ استفراغ کرد

بعد اون دیگه چیزی نخورده بجز یه نصفه بستنی 😢

الانم ک خوابید

در واقع از خستگی بیهوش شد 😭

اگ استفراعش بند بیاد کم ابیش زودی جبران میشه

مامانم الان رفت خونشون سوپ درست کنه بیدار شد بدم بهش

هندونه هم دوس داره بدم بهش 😢

 (    )
اخرین بار ساعت ۱۱ استفراغ کرد بعد اون دیگه چیزی نخورده بجز یه نصفه بستنی 😢 الانم ک خوابید در واق ...

اسهال نداره؟

هر چه اید به سرم  باز بگویم گذرد                                     حیف ازین عمر     که با می گذرد، می‌گذرد    💔💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز