از غار ک اومدیم بیرون سوار ماشین شدیم استفراع استفراع استفراغ
سریع بردمش اورژانس امپول دمیترون زد
ولی فایده نکرد 😢
بازم استفراع
دیشب ساعت ۱۰ رسیدیم خونه
بردیمش دکتر گفت بدنش کم اب شده
باز دمیترون نوشت و گفت باید سرم وصل کنه
ولی انقد جیع زد انژوکد رو پاره کرد و نداست سرم وصل کنن 😭
فقط امپولشو زدیم و اومدیم
ولی بازم صبح استفراع کرد 😭
لب ب هیچی هم نمیزنه 😭