آقااا دوست پسرم یه دوستی داره که با یه دختری دوست بود بعد چندباری باهم رفتیم بیرون دوست دخترش دختر خیلی خوبیه ولی خود پسره یکم خورده شیشه داره بعد یکی دوبار پسره چندتا حرکت زد بعد دوست پسر منم دیگه محلشو نمیداد من واون دختره حرف میزدیم ولی بعد این ماجراها خیلی کم شد ولی بازم ارتباطمونو داشتیم بعد دختره خیلی اصرار داشت زودتر ازدواج کنن پسره هم کلا از این تیپای آویزون بود بعد اینا اول اسفند پایان نامه هارو دفاع کردن وتمام بعد من یه بار دیدم دختره پروفایلش عکس با دست گل گذاشته به دوست پسرم گفتم فک کنم محمد رفته خواستگاری اونم گفت نه فک نکنم کار نداره سربازیش هست پول نداره بعد چندوقت دیدم دختره عکس با شال سفید وآرایش گذاشته گفتم بخدا ازدواج کردنااا اونم شک کرد گفت ممکنه بعد از خود پسر دوستاش پرسیدن گفته نه😐بعد دیدم یه عکس دوتایی گذاشتن😐پروفایل تلگرامش مااول گفتیم ولش کن به رونیاریم بعد من گفتم ول کن با رویا که مشکل ندارم بزا بگم بعد هی امروز فردا کردم یادم رفت تا دیروز که باز پسرا قرار داشتن برن بیرون دوست پسرم پرسید گفتی؟گفتم نه یادم شد بعد حالا دیروز پسره نیومد به نظرتون من به دختره پیام بدم تبریک بگم؟حس میکنم اگر نگم میگن دیدن تبریک نگفتن بزارن به حساب حسودی