سرابی مدیر استارتر عضویت: 1396/09/10 تعداد پست: 15144 عنوان وام خونگی 148 بازدید | 9 پست دوستان هر کی که وام رو جمع میکنه اول برنمیداره آیا خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها.... قدر لحظات رو بدانیم 1398/03/12 | 15:50 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nazaniin_khanom عضویت: 1396/08/10 تعداد پست: 3968 نه نکنه میخوای خودت جمع کنی ؟! زندگیـ سختـ استـ اما منـ از آنـ سختـ ترمـ … 😎💪
عزیزکرده عضویت: 1397/08/26 تعداد پست: 23108 پیش ما چرا ا لی برا جنع کنندس بدون امضا😁😁😁😁😑😐🙄😏😇😘😄😃😋🙂🙂🤗😄😎🙂☺😍😗
دخی۹۷ عضویت: 1397/09/30 تعداد پست: 1501 اولی رو هرکی جمع کنه ورمیداره دعای نی نی سایتیای میگیره. میشه دعا کنین خونه بهتر بگیریم .با دعای شما خونه خریدیم ولی نمیشه خودمون بشینیم دادیم رهن .خدایا هرچی صلاحه واسمون پیش بیاد.دخترم و شوهرم امیدای زندگیمن .
RYHAN1 عضویت: 1391/07/28 تعداد پست: 964 ماازهرجا وام برداشتیم اول خودشون برداشتن نمیدونم درسته یانه منو ببخش
سرابی مدیر استارتر عضویت: 1396/09/10 تعداد پست: 15144 نه نکنه میخوای خودت جمع کنی ؟! آره عزیزم ما با همکارها میخاییم بذاریم و من جمع میکنم فعلا قرعه کشی نکردیم خواستم بدونم من هم قبلا گذاشتم خودش برداشت اولی رو خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها.... قدر لحظات رو بدانیم
یازهراyazahra عضویت: 1398/03/05 تعداد پست: 2162 من هرجاباز كردم اوليرو خوده طرف ورداشته بجز يمورد كه طرف مومن بود ميگفت حرومه چه فرقي ميكنم بابقيه اوليشم قرعه كشي كرد وخدا ودعای پدرو مادر برایم کافیست .
nazaniin_khanom عضویت: 1396/08/10 تعداد پست: 3968 آره عزیزم ما با همکارها میخاییم بذاریم و من جمع میکنم فعلا قرعه کشی نکردیم خواستم بدونم من هم قبلا گ ... خب با همکارا هستی خودت اول بردارچون تویه خانواده ما گذاشتیم هر کسی اول احتیاج داشت برداشته زندگیـ سختـ استـ اما منـ از آنـ سختـ ترمـ … 😎💪
سرابی مدیر استارتر عضویت: 1396/09/10 تعداد پست: 15144 من هرجاباز كردم اوليرو خوده طرف ورداشته بجز يمورد كه طرف مومن بود ميگفت حرومه چه فرقي ميكنم بابقيه ا ... مرسی گلم خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها.... قدر لحظات رو بدانیم