2789
عنوان

لکه بینی😭😭

157 بازدید | 22 پست

سلام دوستان گلم من روز چهل و دوم از پریود هستم دوره هام معمولا بیست و هشت روزیست اما سابقه عقب افتادن قاعدگی دارم ...اما بی بی چک نزدم چون در دسترسی نیست...جمعه شب و شنبه دوبار روی دستمال لک صورتی خیلی کمرنگ دیدم  اصلا قهوه ای نبود و فقط هم روی دستمال همون دوبار معلوم شد ...حالا نظرتان چیه من باردارم یا پریود شدم😢😢😢

مادرم 🖤

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خون پریودی تیره اس هزیزم صورتی یا قرمز روشن نیس. ممکنه باردار باشی یه تست بزن

آخه میدونی عزیز.من وقتی پریود میشم یه روز قبلش فقط لکه دارم و این که تو ادرار معلوم میشه ولی این همون دوبار روی دستمال معلوم شد و بعدش ترشح ابکی داشتم

مادرم 🖤
خوندم عزیزم فقط چه مقدار از وایتکس و ادرار بریزم

من خودم چون معمولا با ادرار غلیظ امتحان میکنم ادرارم نصفه لیوان میشه. اندازه همون در وایتکس یه کم بیشتر وایتکس میزنم. اگه قرار باشه واکنش نشون بده با همونم نشون میده. فقط مراقب باش دستت به اون محلولش نخوره. پلاستیک دستت کن برا اطمینان

😊
احتمالا ممکنه لانه گزینی باشه. تو اقدامی؟

بله عزیزم اقدامی هستم ..اصلا تعجب کردم که چرا اینجوری شدم اول فکر کردم پریود  شدم .  اما فقط دوبار که اونم رو دستمال معلوم شد ...بعدش دیگه هیچی

مادرم 🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792