2777
2789
عنوان

غربالگری

41 بازدید | 5 پست

سلام خوشکلا .غربالگری اول رو چند هفتگی رفتید ؟تو تهرانپارس جایه خوب اگه میشناسید بگید ؟

هزینش چقد شد ماله شما؟

ببخشید سوال هام زیاد شد پیشاپیش ممنون

از یازده هفته تا سیزده هفته و شیش روز زمانشه

بهتره از هفته دوازده به بعد بری

برایمن هزینش شد چهل و پنج و ازمایشم هم شد هشتاد

گرنگهدار من انست که من میدانم: شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد(خداجونم ممنونم بخاطر کنجدی میسپارمش به خودت که بهترین محافظی)یصلوات برای سلامتی منو نی نیمون هدیه مون کنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من نیشابور رفتم 130 تومن شد،آزمايش هم 120،. هفته 12... جنسیت هم گفت احتمال زیاد دختر و درست هم بود😍

زنداییم تهران رفته بود نيلو، فک کنم 180 سونو، 130 آزمایش

                                   خدایا شکرت🙏                                      ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم.     👇🏻👇🏻👇🏻                                              👨‍👩‍👧                                    بدن پس از زایمان عزیز من!                                      اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم.   تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید.   تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!!         تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی...     تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️

من ۱۲ هفتگی رفتم میدون ارژانتین بیمارستان پاستورنو شاکری شد ۲۰۰  

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و باشکوه ترین لحظات دانستی …خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم ، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم …بگذار آرام باشم … به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی …فاش میگویم این حس را تا کنون لمس نکرده بودم …اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی ….احساس خودت به تمام بنده هایت …. آری حس مادری ام را میگویم...میشه لطفا برای سلامتی پســرم صلوات بفرستید ممنـــــونم❤

من ۱۲ هفته و ۶ روز وقت گرفتم از سولماز پیری 

ولی توی تهرانپارس دکتر صدری حرف اولو می زنه خیلیم معروغه

هزینه ی سونوی پیری رو گفتن بین ۵۰۰ تا ۵۵۰ و ازمایششم اصلا نمی دونم

دوستای گلم این تجربه ی من از رژیمه قبله بارداری و تعیین جنسیته نی نیه❤️اگه به کارتون اومد برام یه صلوات بفرستید🤱🤱🤰🤰🤰                                              https://www.ninisite.com/discussion/topic/3060426/تجربه-ی-من-از-رژیم-قبله-بارداری-و-جنسیته-نی-نی؟page=۱1
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز