روزا با نا امیدی میگذره ،دلتنگ خاطراتم بااونم ريا،یعنی اون ذره ای به من فکر نمیکنه ،قلبم اتیش گرفت قتی گفت مابه درد هم نمیخوریم چطور میشه... خدایا کمکم کن بهش پیام دادم التماس کردم اصلا دلش رحم نمیاد اصلا پبامامو نمیخونه جوابی ازش نمیاد . خدایا درموندم خدای عزیزم خستم جونمو بگیر