2777
2789
عنوان

شام افطاری

295 بازدید | 43 پست

بچه ها پیشنهادتون چیه؟

شام برای افطاری چی بذارم؟

دفعه اولمه مهمون افطاری دارم میترسم اعتماد به نفس ندارم😥😰

حدود ۱۳-۱۲ نفرن

به دل خسته بگویید خداوندی هست...❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم امشب ۱۳ نفر مهمون دارم افطاری😁

■دیوانه جان ! , تو چه می دانی , کسی که همه چیز را می سپارد به دل , چه رسوایی می شود , حالا هِی نیا , حالا هِی نباش , حالا هِی گوش هایت را بگیر , چشمانت را ببند , و باور نکن که عشق , مرا چه لامذهبی کرده است , که به هیچ صراطی جز تو , مستقیم نمی شود ... ■                                                                                          ■مـن به خودم تمامت را قول داده بودم .گفته بودم سهم من خواهی شد .تو در تمام جاهای خالی زندگیم پر شده بودی .تو تمامت سهم من بود .آنچنان در آینده ام روشن به نظر می آمدی که تمام گذشته را خط زده بودم .تو قول من ، به خودم بودی ...بیا و مرا پیش خودم بد قول نکن …■                                                                                ■یادم نمی کنی و ز یادم نمی روی؛؛یادت بخیر یار فراموشکار من! ■
سوپ شیر  بیفاسترگانف

اوه مای گاد

■دیوانه جان ! , تو چه می دانی , کسی که همه چیز را می سپارد به دل , چه رسوایی می شود , حالا هِی نیا , حالا هِی نباش , حالا هِی گوش هایت را بگیر , چشمانت را ببند , و باور نکن که عشق , مرا چه لامذهبی کرده است , که به هیچ صراطی جز تو , مستقیم نمی شود ... ■                                                                                          ■مـن به خودم تمامت را قول داده بودم .گفته بودم سهم من خواهی شد .تو در تمام جاهای خالی زندگیم پر شده بودی .تو تمامت سهم من بود .آنچنان در آینده ام روشن به نظر می آمدی که تمام گذشته را خط زده بودم .تو قول من ، به خودم بودی ...بیا و مرا پیش خودم بد قول نکن …■                                                                                ■یادم نمی کنی و ز یادم نمی روی؛؛یادت بخیر یار فراموشکار من! ■

بسنگی داره

خودمونین

متوسطن

یا ی مهمونی خاصه مثل پاگشا و..



کرونا اگه فقط یک خوبی داشت این بود که همه بفهمن جواب امر به معروف《به تو چه ؟》نیست. بفهمن آلودگی یک نفر به همه ربط داره👌🙄تعجب میکنید چرا بعضی از اونهایی که میگفتن به خاطر کرونا نمازجمعه ها باید تعطیل و قم قرنطینه بشه، الان خودشون گله ای راه افتادن رفتن شمال یا جنوب؟بابا لیدرهای اینها همون عاریایی هایی هستن ک واسه مراسم اربعین و حج به ما میگفتن عرب پرست،بعد خودشون به خاطر یه مشت دلار رفتن عربستان دیکتاتور وکودک کش،پاچه خواری شاهزاده های سعودی رو کردن و اونجا همه ترانه ای خوندن غیر از خلیج فارس!😏😷دعای غریق که امام صادق(ع)برای نجات از فتنه های اخرالزمان سفارش کرده اند:"یا الله و یا رحمن و یا رحیم، یا مقلب القلوب، ثبت قلبی علی دینک"🙏🙏 دوست من، دعای عظم البلا و دعای یا من تحل و دعای عهد با توجه به معانی فراموشمون نشه⚠🙏اگر نماز قضا بشه میشه جبران کرد، اگر روزه قضا بشه میشه جبران کرد ولی اگر ولایت قضا بشه نمیشه جبران کرد😔یکباردرسقیفه قضاشد،حضرت زهرا(س) را شهید کردند😢یکباردرصفین قضا شد،حضرت علی (ع) را شهید کردند😢امام حسن شهید شدند😢 تا "مردم بفهمند" نمی شود به پیمان صلح معاویه اعتماد کرد؛ امام حسین شهید شدند😢تا "مردم بفهمند" یزید ظالم است،یک تاریخ هزینه شد تا یه عده دیرفهم بفهمند! در حالی که میشد فقط با گوش کردن به "ولی‌خدا" هزینه نداد⚠️😔سلیمانی یک فرد نیست،یک مکتب است❤ شهید سلیمانی برای دشمن خطرناک تر از سردار سلیمانی است👊✌#مکتب_سلیمانی📚🕯🚩#انتقام سخت👊💣#مرگ_بر_آمریکا✊👊الا حزب الله هم الغالبون
سخته دست تنها😔

اره منم تنهام

خواهرشوهرمم طبقه پایینه اما هیچوفت نمیاد کمک

فقط موقع خوردن میاد.میخوره باز میره😐

چی میخوای درست کنی تو?

■دیوانه جان ! , تو چه می دانی , کسی که همه چیز را می سپارد به دل , چه رسوایی می شود , حالا هِی نیا , حالا هِی نباش , حالا هِی گوش هایت را بگیر , چشمانت را ببند , و باور نکن که عشق , مرا چه لامذهبی کرده است , که به هیچ صراطی جز تو , مستقیم نمی شود ... ■                                                                                          ■مـن به خودم تمامت را قول داده بودم .گفته بودم سهم من خواهی شد .تو در تمام جاهای خالی زندگیم پر شده بودی .تو تمامت سهم من بود .آنچنان در آینده ام روشن به نظر می آمدی که تمام گذشته را خط زده بودم .تو قول من ، به خودم بودی ...بیا و مرا پیش خودم بد قول نکن …■                                                                                ■یادم نمی کنی و ز یادم نمی روی؛؛یادت بخیر یار فراموشکار من! ■
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792