من الکترواستیل دوقلو دارم،طرح سایده،فوق العاده راضی ام،هم یخچال جا داره هم فریزرش،هومبارم داره،تازه یه خوبی ک داره ابسرد کنش به اب شهری وصله،دیگه نیازی نی دستی ابسردکنو پرکنی،چندسایزم یخساز داره،ینی یخ درشت،ریز وخرد شده داره،ابسردکنشم تو قسمت فریزره ابش بو نمیگیره،اونایی ک ابسردکن تو یخچال معمولی اب بو میگیره،
من در کل راضی ام،
وتسه من سفید چرمی هست،
کلی هم اپشن دیگه داره،مثلا دمای خانه رو نشون میده و خیلی چیزا دیگه،اصلا هم موتورش صدا نمیده،هرکدومشون هیجده ماه گارانتی دارن،
یخچال یه چیزیه ک حالا حالاها نمیخوای عوض کنی،سعی کن از خریدای اضافه ات بزنی بجاش یه یخچال خوب برداری،