2777
2789
عنوان

تخمک اهدایی

722 بازدید | 33 پست

دوستان من یه بچه حاصل از ای وی اف دارم با تخمک خودم. الان سنم بالاست و هر چی ای وی اف میکنم نمیشه با اینکه رزرو تخمکم خوبه. دوست ندارم تنهایی بچه ام رو ببینم. شما فکر می کنید درسته تخمک اهدایی استفاده کنم یا کلا بی خیالش شم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بی خیال شو ای وی اف منفیت به خاطر تخمکت نیست رحمت قبول نمیکنه .زیاد ای وی اف نکن برای سلامتی خوب نیست 

هومیوپاتی سلامتیمو مدیونتم . دوستای نی نی سایتی زیاد درباره هومیوپاتی سوال میکنن . هومیوپاتی یه روش درمانیه ضد التهابه خیلی از پزشکا تو خارج از کشور بیمارای الرژی والتهابی شون رو ارجاء به پزشک هومیوپات میدن .با اینکه تو کشورمون این پزشکا کم نیستن ولی ناشناخته ان اگه یه سرچ تو گوگل کنید اسم وادرسشون هست تو کل کشور هستن  . خیلی از مشکلات مثل کیست واندومتریوزو.... با چند ماه درمان هومیوپاتی قابل درمانه .خوبی این روش اینه که بعد درمان وقطع دارو  احتمال عودبیماری خیلی خیلی کمه چون کار هومیوپاتی تقویت بدن خود فرده تا بدن خودش با بیماری مبارزه کنه .خلاصه برای بیماریهایی که تو طب شیمیایی درمان قطعی نداره وفرد باید کل عمرشو دارو بخوره هومیوپاتی با چند ماه میتونه براش معجزه کنه وخوب بشه .بیماریهای داخلی واعصاب والرزی ونازایی وتیروئید و...از این جمله اند .دراخر اینم بگم سینا طب ارسال دارو به کل کشور دارهتوی این تایپیکم درباره هومیوپاتی توضیح دادم 

من ذخیرم کمه 😔شوهرم اصلا راضی نمیشه به آی وی اف میگه کمبود بچه رو حس نمیکنم چون یکی دارم ولی خودم دلم میخواد یه بچه ی دیگه داشته باشم چه با تخمک خودم چه با اهدایی فرق نمیکنه واسم 

با توام ....ای رفته از دست 😔 هر کجا باشم غمت هست 😢کاش روز رفتن تو ..گریه چشمم را نمیبست 😭رفتی و دلتنگی ام در خانه تنها ماند بغض در وا شد تو رفتی و غصه  اینجا ماند 😞
من ذخیرم کمه 😔شوهرم اصلا راضی نمیشه به آی وی اف میگه کمبود بچه رو حس نمیکنم چون یکی دارم ولی خودم د ...

اصرار نکن وقتی نمیخاد من در مورد تخمک اهدایی ک نه ولی جنین و اسپرم اهدایی با مشاور صحبت کردم خیلی از اقایون بعد بچه رو نمی پذیرن

اصرار نکن وقتی نمیخاد من در مورد تخمک اهدایی ک نه ولی جنین و اسپرم اهدایی با مشاور صحبت کردم خیلی از ...

واقعا😲

خـدایا شکـرت❤ دلبندم بند بند دلت را به خـدایی بسپار که بیشتراز من هوایت دارد❤😊
واقعا😲

بله عزیزم .گفتم بیشتر حرفشون روی جنین یا اسپرمه مثلا اقا تحت شرایطی رضایت میده بعد بچه رو نمیتونه بپذیره 

مردا کلا محبت زن ب بچه خودشونو نمیتونن ببینن حسودیشون میشه دیگ بچه ای ک هیچیش ب مرد مربوط نباشه ک واویلا

بله عزیزم .گفتم بیشتر حرفشون روی جنین یا اسپرمه مثلا اقا تحت شرایطی رضایت میده بعد بچه رو نمیتونه بپ ...

😔😔آخه ماهم همین راه میخوایم بریم

خـدایا شکـرت❤ دلبندم بند بند دلت را به خـدایی بسپار که بیشتراز من هوایت دارد❤😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز