قبلا میرفتیم دوچرخه بازی.. یا تو خونه باهام کشتی میگرفت میخواستیم بخوابیم میگفتم منو سوار خودت کن ببر تا اتاق😁 دیوونه بازیاش و حرف گوش نکردن هاش زیاد بود ولی وقتی هم بود شور و نشاط تو خونه بود.. همش نمی خوابید.. وقتیم بیداره اگر حالش خوب باشه مثل الان که میره بیرون.. وقتی حالش خوب نیست باید ساکت باشیم تا استراحت کنه و هی ازش پرستاری کنم..🤨 کاش ما هم عین شوهرامون با دوست و رفیق میرفتیم دور دور و پارک و سینما و رستوران و انقدر درگیر شوهر و بچه و مادر شوهر چی گفت خواهر شوهر چیکار کرد نبودیم..