2777
2789
عنوان

فقط یه لحظه ....

276 بازدید | 12 پست
سلام من توی هفته هفت هستم، امشب رفته بودیم بیرون، یهو از زیر ماشین دو تا بچه گربه با سرعت پریدن بیرون ، سمت من، خیلی ترسیدم میترسم برای نی نی ضرر داشته باشه و خدایی نکرده... زیر دلم هم یه کوچولو درد میکنه

خدایا کمکم کن... خدایا فرزندم خوشبخت باشه همیشه

نترس زیزم هیچی نیست هرروز از خواب که بیدار میشی ی ایت الکرسی بخون فوت کن به بچه جون
مرد که تـــــــــــو باشی زن بـودن خـوب است .. از مـیان تمام مذکرهای دنیـا ... فقط کـافیـست پــای تــــــــــو در میان باشـد .. نمیدانی برای تـــــــــــــــو خانوم بودن چه کیــــفی دارد ..

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فوری بعد ترس یه ابمیوه شیرین بخور
الهی!نه من آنم که زفیض نگهت چشم بپوشم نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی! در اگر باز نگردد نروم باز به جایی... پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی! کس به غیر از تو نخواهم چه بخواهی چه نخواهی باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی...
اول نگرانی و اضطراب رو الان از خودت دور کن و فکرشم نکن، استراحت کامل بکن و دلت با حوله گرم نگه دار، استراحت و دراز کشیدن رو جدی بگیر تو سه ماهه اول به خصوص، انشاله بارداری و زایمانت سلامتی طی کنی. مبارکه بارداریت
اررررررررره بابا بیشتر این دردا بخاطر استرس که کشیدی توکل کن به خدا فقط ارامش داشته باش و به چیزای + فکرکن
مرد که تـــــــــــو باشی زن بـودن خـوب است .. از مـیان تمام مذکرهای دنیـا ... فقط کـافیـست پــای تــــــــــو در میان باشـد .. نمیدانی برای تـــــــــــــــو خانوم بودن چه کیــــفی دارد ..
من یادمه چقدرررررررر استرس داشتم الکی الکی ولی الان اگر دوباره باردار بشم دیگه میدونم که چه کنم
مرد که تـــــــــــو باشی زن بـودن خـوب است .. از مـیان تمام مذکرهای دنیـا ... فقط کـافیـست پــای تــــــــــو در میان باشـد .. نمیدانی برای تـــــــــــــــو خانوم بودن چه کیــــفی دارد ..
چه جالب شما برای چه چیزایی نگران میشین من ماه هفتم بودم رفته بودم بیرون وقتی برگشتم دیدم در خونه باز و دزد اومده خونمون همه کمدارو خالی کرده بودن وسط خونه تازه خودم تنها بودم یک ساعتی تا شوهرم و پلیس برسن
این روزها ، به جای " شرافت " ، از آدم ها " شر " و " آفت " می بینی ...!
وقتی کسی اندازه ات نیست ، دست به اندازه ی خودت نزن !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

باب الحوائج

hadiseeeee | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز